کتاب‌های برگزیده ناشران کودک و نوجوان در کتابخانه‌های کانون

در آستانه بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به منظور تجهیز و به‌روز شدن مجموعه کتاب‌های مراکز فرهنگی هنری کانون، برای نخستین بار پس از حدود یک دهه وقفه، کتاب‌های برگزیده ناشران فعال حوزه کودک به کتاب‌خانه‌های کانون در سراسر کشور و استان گلستان ارسال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این مجموعه که شامل کتاب‌های حوزه خردسال، کودک و ‌نوجوان می‌شود منتخبی از کتاب‌های ناشران مختلف است که از سوی کارشناسان جایزه کتاب کودک ون وجوان کانون به عنوان کتاب‌های مناسب این حوزه انتخاب و در قالب طرح تمیم (تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون) در اختیار کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری کانون قرار می‌گیرد.

در این طرح که از این پس به شکل فصلی استمرار خواهد داشت مجموعه‌ای از کتاب‌های تولید شده در کانون، اسباب‌بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب‌های برگزیده شده در هر فصل به مراکز ارسال می‌شود.

طرح جدید «تمیم» به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از بهار سال ۹۹ آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =