شورای فرهنگی کانون ایلام به خودنقدی پرداخت

اعضای شورای فرهنگی کانون استان ایلام در تازه ترین نشست هم اندیشی به بررسی عملکرد فصل بهار و امکان سنجی گسترش خدمات به گروه سنی پایین تر از شش سال پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،سومین نشست شورای فرهنگی کانون استان پس از برگزاری چند نشست شورای کارشناسی ،به صورت حضوری و با دعوت از دو سوم اعضا برگزار شد.در این نشست که با محور بررسی عملکرد واحد های فرهنگی،ادبی،هنری،آموزش وپژوهش در فصل بهار و همچنین امکان سنجی ارائه خدمات به گروه سنی نوزاد و نوپا و خردسال برگزار شد،اعضا ضمن شنیدن عملکرد ها به بیان پیشهاد های خود پرداختند و در مورد گسترش فعالیت ها به گروههای سنی پایین تر از شش سال نیز به رای گیری و ارائه راهکار پرداختند.مهدی جمالی مدیر کل و محمدرضا رستم پور معاون فرهنگی و علیرضا آقایی کارشناس مسئول نیز به بیان نقد و نظر و تحلیل خود پرداختند و ضعف ها و قوت های واحد های مورد نظر را بررسی کردند.بر اساس این گزارش مهدی جمالی مدیر کل کانون استان ضمن خیر مقدم به نمایندگان جدید مراکز در شورا،شورا را نقطه ی اصلی برنامه های کانون خواند و گفت: تمام برنامه های کانون استان از حوزه معاونت فرهنگی و شورای فرهنگی می گذرد بنابر این حضور در این شورا بسیار مهم است و از تمام اعضا ی حاضر در این نشست می خواهم که حضور فعال وپویایی داشته باشند و به راحتی نکته نظراتشان را بیان کنند.
به گفته ی  رییس شورای فرهنگی : در شرایط جدید کانون فعالیت های مجازی بیشتر از فعالیت های حضوری اهمیت دارند و رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشت و سلامت در فعالیت حضوری مهم تر از همه چیزاست.
مدیر مل کانون افزود:شروع فعالیت های ما از پانزدهم  تیرماه  خواهد بود اما ثبت نام ما از اول تیر ماه چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری آغاز خواهد شد. وی همچنین از معاونت فرهنگی خواست که بررسی عملکردها را به صورت مرتب وفرایندی ادامه دهند چرا که با خود نقدی است که به رشد می رسیم و زمانی که ضعف ها و قوت های خود را بهتر بشناسیم بهتر می توانیم پیش برویم.دنیای مجازی ظرفیت خاصی دارد 
و در حال حاضر داشتن این همه گروه مجازی( بیش از شصت گروه ) نشان از پبشرفت کارهای کانون استان دارد . با آمدن فعالیت های مجازی به کانون مرزهای جغرافیایی و هزینه ها شکسته شدندارتباط تمام استان هاپر رنگ تر شد و همین جا هم جا دارد قدر دانی کنم از نمایندگان کانون  استان ایلام در نشست های مجازی استان های دیگر  و همینطور عزیزانی که از استان های دیگر دعوت ما را پذیرفتند.

در این نشست حسنا صندوق آبادی مربی فرهنگی و معصومه صید یوسفی مربی فرهنگی اولین حضور خود را به عنوان نمایندگان مراکز در شورای سال جاری را تجربه کردند.

شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با ریاست مدیر کل،دبیری معاون فرهنگی  و عضویت معاون اداری مالی ،کارشناس مسئول فرهنگی،ادبی وهنری ،کارشناسان فرهنگی ،ادبی ،هنری ،آموزش و پژوهش،حراست ،ارزیابی عملکرد ،فن آوری اطلاعات و روابط عمومی به تصمیم گیری مسائل مهم مربوط به فعالیت های مختلف کانون استان می پردازد و هر ساله نیز تعدادی از مربیان با رای اعضا به عنوان نماینده های مراکز استان در این شورا عضو می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =