برپایی نمایشگاه «بهداشت جان و روان» در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون

نمایشگاهی از کتاب‌هایی با موضوع «بهداشت جان و روان» با عنوان «کودک بودن سخت است!» در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه در مجموع ٧٢ عنوان کتاب با این موضوع به نمایش گذاشته شده است.

 هم‌چنین علاوه بر این، هم‌زمان با نمایشگاه «کودک بودن سخت است!»، کتاب‌های فارسی و غیرفارسی با موضوع بهداشت روان ویژه‌ی بزرگ‌سالان نیز در قالب نمایشگاه رومیزی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا پایان تیر ۱۳۹۹ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان است.

بر اساس این خبر نمایشگاه «کودک بودن سخت است!» بر گرفته از کتابی با همین نام نوشته‌ی جنیفر مورمالینوس است و کتاب‌هایی از جمله «دخترک موفرفری» نوشته‌ی مجید راستی، «دست‌هایت را بشوی!» اثر تونی راس، «زشتی و زیبایی» بریژیت لبه و میشل پوچ، «چه می‌کنید وقتی خیلی عصبانی می‌شوید» و «چه‌کار کنم اگر خیلی عصبانی شوم» هر دو از از دکتر داون هابنر، «میکروب‌ها برای پخش کردن نیستند» نوشته‌ی الیزابت وردیک، «دلیل حسابی برای این‌که از بچه بودنمان خوشحال باشیم» به نویسندگی بئاتریچه مازینی و... به نمایش گذاشته شده است.

کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه منتخبی از آثار خود با موضوع‌های مختلف را در قالب نمایشگاه‌ در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این کتاب‌خانه‌ در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک ۲۴، ساختمان شهید ملک‌شامران، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =