نخستین کارگاه آموزشی مهارت های مثبت روان شناختی با عنوان «حال خوش زندگی»   برگزار شد.

نخستین کارگاه آموزشی مهارت های مثبت روان شناختی با عنوان «حال خوش زندگی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی ، نخستین کارگاه آموزشی مهارت های مثبت روان شناختی با عنوان«حال خوش زندگی» و با هدف ارتقاء دانش و تقویت مهارت‌های مثبت اندیشی از25 تا 31 خرداد ۱۳۹۹ توسط واحد کارشناسی آموزش و پژوهش برای مربیان فرهنگی و مسئولین مراکز فرهنگی هنری ثابت استان برگزار شد.

مهارت های هشت گانه روان شناختی شامل مهارت‌های جرأت مندی، امید، خوش بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی از جمله آموزش‌هایی است که در قالب کارگاه «حال خوش زندگی» برگزار شد.

فرهاد آقا بیگی سرپرست کانون استان  خاطر نشان کرد : توسعه و تعمیق کارگاه‌های مثبت‌اندیشی از مهم‌ترین سیاست‌های کانون در سال ۹۹ است و به همین منظور بر توانمندسازی مربیان علاقه‌مند و آموزش‌دیده در این عرصه از طریق برگزاری دوره‌های بازآموزی تاکید شده‌است وایجاد نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و تقویت مهارت‌هایی نظیر مثبت‌اندیشی و مهارت نه گفتن از جمله ویژگی‌های این طرح است .

گفتنی‌است، این حرکت هدف‌مند از سال گذشته و با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای اعضای نوجوان کانون آغازشد

دراین دوره 20نفر از مربیان علاقه مند آموزش های لازم را کسب نمودند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =