سومین نشست مجازی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد

سومین جلسه مجازی انجمن قصه‌گویی کانون گلستان با موضوع« انتخاب قصه مناسب» با حضور معاون فرهنگی، کارشناسان، مربیان و اعضای انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، انجمن قصه‌گویی کانون گلستان سومین جلسه خود را در روز یکشنبه ۱تیر۱۳۹۹ با عنوان «انتخاب قصه مناسب» و با حضور«مریم شفیع‌زاده» داور جشنواره قصه‌گویی و برگزیده بخش بین‌الملل برگزار کرد.

 در این نشست مجازی که به‌مدت یک‌ساعت ادامه داشت، مریم شفیع زاده به بررسی مباحثی همچون ویژگی یک قصه خوب، چگونگی انتخاب یک قصه مناسب جهت اجرای قصه گویی، نکات مهم اجرا، ویژگی‌های یک قصه مناسب و... پرداخت.

پرسش و پاسخ و بحث و تبادل نظر در خصوص تاثیر «انتخاب قصه مناسب» در قصه گویی از دیگر برنامه‌های این جلسه مجازی بود.

لازم به توضیح است مریم شفیع زاده از مربیان برگزیده چندین دوره جشنواره قصه گویی مرحله ملی و بین المللی و داور این جشنواره است که تجربیات به‌‎سزایی در زمینه قصه گویی دارد.

گفتنی‌است در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان در تعطیلی به‌سر می برند، رونق فعالیت‌های مجازی، ظرفیت استفاده از آن را به انجمن‌ها و کارگاه‌ها اضافه کرده که برگزاری جلسات مجازی و کاربردی با حضور کارشناسان و مهمانان مطرح کشوری و استانی از اولویت‌های مهم کانون بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =