استقبال از دهه‌کرامت با  «آهوانه‌ها»

مدیرکل کانون استان گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه‌کرامت با عنوان«آهوانه‌ها» در مراکز فرهنگی هنری، گروه‌ها و انجمن‌های مجازی این نهاد برگزارمی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی با اعلام این خبر افزود: پرورش تفکر دینی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت‌معصومه(س) و امام رضا(ع) برای آینده‌سازان، از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها به‌شمارمی‌رود.

مدیرکل کانون استان گیلان، سوم تا سیزدهم تیرماه ۱۳۹۹ را بازه‌زمانی برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها در مراکز فرهنگی هنری، گروه‌ها و انجمن‌های مجازی این مجموعه اعلام‌کرد و توجه هم‌زمان به فعالیت‌های میدانی و حضور موثر در فضای مجازی را شاخصه‌ی این فعالیت‌ها دانست.

این مدیرفرهنگی درادامه، به برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری این روزها اشاره و قصه‌گویی، آشنایی مخاطبان با احادیث معصومین(ع)، خوانش‌شعر، معرفی‌کتاب، آموزش کاردستی و بحث‌های آزاد را ازجمله این فعالیت‌ها برشمرد.

ویژه‌برنامه بزرگ‌داشت روز دختر، دیدار با کودکان و نوجوانان بستری در مراکز درمانی و برپایی کارگاه سرودخوانی مجازی و ارایه‌ی دل‌نوشته‌ها از سوی کودکان و نوجوانان، دیگر برنامه‌های دهه‌کرامت کانون پرورش فکری است که در سخنان ضیائی به آن اشاره شد.

اسفندیارضیائی پایان سخنان خود را به اهمیت تعمیق باورهای دینی مخاطبان اختصاص‌داد و با ماندگار توصیف‌کرد ارایه‌ی آموزه‌های دینی به کودکان و نوجوانان گفت: لازمه‌ی این امر بسترسازی مناسب است و ایام پُربرکت دهه کرامت می تواند فرصتی مغتنم برای نیل به این هدف محسوب‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =