کد خبر: 297780
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
بازدید 163
کار کانون را از کار خودمان جدا نمی‌دانیم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در دفتر کارفرماندار اسدآباد حضور یافت و در رابطه با توسعه فرهنگی این شهرستان با وی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به اتفاق معاون اداری مالی و کارشناس حراست استان، در دفتر کار فرماندار اسدآباد حضور یافت و با وی پیرامون مسائل و مشکلات مرکز فرهنگی این شهرستان بحث و گفتگو کرد.
 ‏در این دیدار که لحظاتی کوتاه امام جمعه شهرستان اسدآباد نیز حضور داشت، ضمن اعلام رضایت از فعالیت‌های کانون گفت: ما کار کانون را از کار خودمان جدا نمی دانیم و کانون جایگاه خاصی در این شهرستان دارد.

سپس فرماندار شهرستان اسدآباد، ضمن خیرمقدم به مدیرکل کانون و همراهان وی، نقش کانون را در آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان بسیار موثر دانست و تاکید کرد آموزش باید با تربیت و پرورش اخلاقیات توام باشد، تا شاهد رشد نسلی خوب و نخبه باشیم. وی توجه به نخبگان و حمایت از آنها را از دیگر رسالت های کانون پرورش فکری برشمرد و گفت: کانون می‌تواند با توانی که دارد به نسل آینده‌ساز کشور کمک کند.
 ‏ در ابتدای این دیدار، مدیرکل کانون استان به معرفی کانون و فعالیت‌های آن در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی پرداخت و از مرکز اسدآباد به عنوان یکی از مراکز خوب و فعال در استان نام برد که با تربیت و پرورش استعدادها می‌تواند به هدایت و پیشرفت‌ کودکان و نوحوانان کمک کند و نشاط و شادی را برای مخاطبانش به ارمغان آورد.
 ‏ ضرابی‌زاده، کار فرهنگی را ملزم به کمک و مساعدت مالی مسئولین دانست و بیان کرد، با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و شیوع ویروس کرونا، کانون بیش از گذشته رسالت و مسئولیت فرهنگ‌سازی دارد. ضرابی‌زاده هم‌چنین کانون را مرکزی موفق و موثر در رفع آسیب‌های اجتماعی معرفی کرد و ضمن تشکر از فرمانداری شهرستان اسدآباد و نگاه مثبت وی به حوزه فرهنگ و هنر، خواستار توجه فرمانداری در تخصیص اعتبارات عمرانی جهت تجهیز و توسعه این مرکز فرهنگی‌هنری شد.
 ‏در پایان این دیدار مژگان هادی مربی مسئول مرکز اسدآباد، درخواست خود را مبنی بر احداث مکانی جهت کتابخانه سیار روستایی در محوطه مرکز و نیز لزوم تشکیل کانون زبان در این شهرستان که یکی از مطالبات کودکان و نوجوانان این شهر است مطرح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =