کد خبر: 297796
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
بازدید 986
گرامی داشت مقام دختران با ویژه برنامه"ارمغان هستی"

ارمغان هستی عنوان مجموعه برنامه های کانون استان تهران به مناسبت گرامیداشت میلاد فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون ‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ در سوم تیر و آغاز دهه کرامت،  فاطمه تنهایی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در خصوص مجموعه برنامه های این استان به مناسبت گرامی داشت میلاد فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت گفت:  مهرواره ارمغان هستی به همت معاونت فرهنگی  کانون استان تهران و همراهی شبکه نهال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برای کودکان و نوجوانان دختر سراسر کشور در روز ولادت فاطمه معصومه(س) آغاز و با اعلام اسامی برگزیدگان  بخش "دلنوشته های دخترانه" در روز عید غدیر پایان می یابد.

وی با اشاره به برگزاری پویش کشوری "دلنوشته های دخترانه" که با هدف تاکید بر هویت ایرانی اسلامی، پرورش خود باوری دختران، اشنایی بیشتر مخاطبان با ارزش های دختر بودن در فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار می شود افزود: علاقه مندان می توانند  با ارسال آثار متنی در قالب شعر، یادداشت، خاطره کوتاه و خواندنی در این مهرواره شرکت کنند.

همچنین برگزیدگان این پویش، عضو مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهند شد و آثار برتر در ویژه نامه دلنوشته های دخترانه منتشر می شود.

مدیرکل کانون استان تهران اشاره کرد: گروه سرود دختران کانون استان تهران با  همکاری شبکه پویا کلیپی برای گرامی داشت روز دختر  تولید و برای پخش در سیمای جمهوری اسلامی ایران ارسال کرده است.

فاطمه تنهایی با اشاره به اهمیت ارایه الگوهای ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان گفت: طراحی اینفوگرافی دختران و پدران  برگزیده، از دیگر ابعاد  مهرواره  ارمغان هستی است. که به معرفی شخصیت پروین اعتصامی، آمنه بنت الهدی صدر، زهرا کاوه، زینب سلیمانی، مهدیه الهی قمشه ای و طاهره صفارزاده می پردازد. این بخش از مهرواره با هدف تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی، طراحی و تولید شده است.

لازم به ذکر است؛   اینفوگرافی معرفی این شخصیتها در صفحه مجازی کانون استان تهران به نشانی@kanoonparvaresh_tehran در دسترس عموم قرار گرفته است.

برای مشاهده فراخوان اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =