کد خبر: 297798
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
بازدید 501
«زبان شعر» موضوع چهارمین دورهمی انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری گلستان

چهارمین دورهمی انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در سال ۹۹، با حضور محمدسعید میرزایی، شاعر و غزل‌سرای معاصر در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، چهارمین نشست مجازی انجمن‌های ادبی کانون در تاریخ ۲تیر۱۳۹۹ با حضور الهه مقصودلو معاون فرهنگی، کارشناسان، اعضای نوجوان و محمدسعید میرزایی، شاعر و غزل‌سرای معاصر برگزار شد.

در این دورهمی دو ساعته، پنج اثر شعر از نوجوانان عضو انجمن‌های ادبی گلستان توسط اعضا، مربیان و مهمان برنامه بررسی شد.

محمد سعید میرزایی، مهمان این نشست مجازی با بیان اینکه توانایی برقراری ارتباط با مخاطب، رسانایی پیام و نشان دادن آنچه در ذهن شاعر است، از وجوه زبان شعر می‌باشد گفت: بسیار مهم است که شاعر چگونه از امکانات زبان استفاده کند تا بهترین درک را به مخاطب ارائه دهد.

وی همچنین شاعران نوجوان را به تمرین نوشتن، مطالعه‌ی آثار شاعران معاصر و غزلیات شاعرانی همچون شهریار، سایه، حسین منزوی، قیصر امین‌پور و ... دعوت کرد.

بر اساس این خبر انجمن ادبی کانون گلستان در تلاش است تا برطرف شدن موانع برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی حضوری که با شیوع بیماری کرونا به وجود آمده است با دعوت از شاعران، نویسندگان و مهمانان سرشناس کشور و تشکیل جلسات برخط و کارگاه‌های مجازی، بستری مناسب برای تقویت جایگاه ادبیات و شعر استان فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =