برگزاری وبینار استانی کانون قزوین

نخستین وبینار راهبردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با هدف سیاست‌گذاری فعالیت‌های تابستانی مراکز فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 3 تیر 1399، نخستین وبینار استانی کانون قزوین با حضور و همراهی همه مربیان مراکز فرهنگی و هنری و همکاران ستادی برگزار شد.

در این وبینار«مژده اروجی»مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ، با قدردانی از تلاش‌های مربیان کانون در فضاهای مجازی در ایام گسترش بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی، درباره بازگشایی مراکز فرهنگی و هنری و آیین‌نامه ارسال شده از تهران و چگونگی حضور اعضا با همکاران خود به گفت و گو نشست.

بازخوانی دستورالعمل نهایی پذیرش عضو و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری،تاکید بر رعایت موارد بهداشتی، بررسی چگونگی برگزاری کارگاه‌ها، گروه بندی سنی مخاطبان کانون و تاکید بر صرفه‌جویی و تلاش برای درآمدزایی از موارد موردتاکید در این سمینار بود.

در بخش دیگری از این برنامه برخط، به پرسش‌ها و نظرات مطرح شده توسط همکاران پاسخ داده شد.

در پایان مدیرکل کانون با همراهی معاون فرهنگی و اجرایی و کارشناسان به بررسی پرسش‌ها و نظرات مطرح شده در این نشست پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =