آغاز فعالیت‌ها به‌صورت حضوری در کانون پرورش فکری فارس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس از ثبت‌نام حضوری اعضا و فعالیت‌ها به‌صورت حضوری از ۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با حضور در شهرستان زرقان و دیدار با فرماندار این شهر با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی هنری کانون از ۱۰ خرداد ماه سال جاری به‌طور کامل بازگشایی شد، گفت: قرار است از ۵ تیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، ثبت‌نام حضوری اعضا انجام و فعالیت‌ها به‌صورت حضوری ارائه شود.

او که برای تعیین تکلیف قطعه زمین جنب کانون زرقان با فرماندار دیدار کرده بود از احمدی‌منش خواست ضمن بازدید از مرکز و آشنایی بیشتر با فعالیت‌های کانون زرقان، برای اضافه شدن زمین موجود به کانون و افزایش فضای فعالیت‌ها، برای ایجاد فضایی پویا و بانشاط برای اعضای علاقه‌مند و مستعد زرقان، اتخاذ تصمیم شود.

افتخاری از نگاه فرهنگی و متعالی فرماندار تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تداوم این نگاه، پیشرفت کار وتوسعه فعالیت‌ها در مرکز فرهنگی هنری زرقان ادامه پیدا کند.

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت‌های کانون در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: با اینکه مراکز فرهنگی هنری کانون از اسفند ماه تعطیل شد اما مربیان تواتمند کانون با فعالیت جهادی به تولید محتوا در فضای مجاری پرداختند و با امکانات اندک، بیشترین فعالیت‌های مفید فرهنگی، هنری و ادبی را به کودکان و نوجوانان ارائه دادند.

اسفندیار احمدی‌منش، فرماندار زرقان که پیش از این نیز در دیگر شهرستان‌های استان فارس به عنوان فرماندار خدمت کرده و با فعالیت‌های کانون آشنا است، گفت: کانون مجموعه‌ای فرهنگی، هنری است که فعالیتش قابل تحسین و تقدیر است. او گفت: در هر شهرستانی که خدمت کرده‌ام، به کانون نگاه ویژه داشته و در زرقان هم از هیچ کوششی برای پیشرفت بیش از پیش کانون فروگذار نخواهم کرد.

احمدی‌منش در رابطه با پیگیری زمین مورد گفتگو، قول مساعدت داد و گفت: در تخصیص اعتبارات نیز کانون را ویژه خواهیم دید. او حوصله، صبر و دقت کانونی‌ها در تعامل با کودکان و نوجوانان را ستود و گفت: برای هر نوع حمایت از این مجموعه آمادگی دارد.

مدیر کل کانون فارس،  در حاشیه این دیدار از مرکز فرهنگی هنری کانون در زرقان نیز بازدید و با مربیان به گفتگو نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =