استمرار نشست‌های مجازی انجمن قصه‌گویی، نمایش و عکاسی در مازندران

هفتمین نشست مجازی انجمن قصه‌گویی، چهارمین نشست مجازی انجمن هنرهای نمایشی و عکاسی در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران ، هفتمین نشست مجازی «انجمن قصه‌گویی مازندران» با موضوع ادامه بحث «ارکان قصه‌گویی»(سه رکن قصه، قصه‌گو و مخاطب)  برگزار شد که دومین بخش آن با عنوان «نقش قصه‌گو در باز آفرینی و مناسب‌سازی قصه برای نقل» با هدایت «علی‌مراد خرمی» داور ومدرس ادوار جشنواره‌های قصه‌گویی و کارشناسی «ربابه هاشمی» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و برگزیده چندین دوره کشوری و بین‌المللی جشنواره‌های قصه‌گویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه‌ این گفت‌وگو نیز  در نشست‌های آینده با حضور کارشناسان مجرب به بحث گذاشته خواهد شد.

اما چهارمین نشست مجازی انجمن هنرهای نمایشی نوجوان کانون پرورش فکری مازندران با حضور: "محسن عظیمی پویا" نویسنده ،کارگردان و عروسک گردان با موضوع جادوی عروسک برگزار شد.

 این نشست به تعامل و گفت وگو در خصوص موضوعات:
عروسک چیست -زبان و صدا وفانتزی های عروسک - ارکان نمایش عروسکی که متشکل از عروسک و عروسک گردان و مخاطب است  - تفاوت های بازیگری و نمایش عروسکی  -انواع نمایش عروسکی با ارائه نمونه هایی از اجراهای برجسته جهانی پرداخت.

در همین حال چهارمین نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان مازندران با حضور اعضای نوجوان و ارشد و مربیان فرهنگی و هنری کانون برگزار شد.

در این نشست مامک یحیی پور، رییس گروه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کشور، محمدعلی یزدان شناس مدیر کل، امیرحسین فلاحت پیشه معاون فرهنگی به عنوان مهمان ویژه و حبیب نجفی دهکردی،کارشناس هنری استان چهار محال و بختیاری به عنوان مدرس این دوره حضور داشتند.

 موضوع مورد بحث در این جلسه: چرا عکاسی می کنیم بود که در این باره تبادل نظر بین اعضا و مدرس دوره انجام شد و با بررسی عکس های مختلف، درباره علت انتخاب سوژه های عکاسی شده توسط عکاس نکاتی مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =