کد خبر: 297822
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
بازدید 115
ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی کانون در لرستان شروع‌شد

گردهمایی مجازی مربی مسئولان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با موضوع چگونگی آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، گردهمایی مجازی مربی مسئولان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزار شد.
شامگاه دوشنبه دوم تیرماه1399دومین گردهمایی مجازی مربی مسئولان کانون لرستان با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی واجرایی، کارشناسان ستادی استان و مسئولان مراکز با بحث و بررسی دستورالعمل برگزاری کلاس های تابستان انجام شد.
درابتدای این جلسه مدیرکل کانون لرستان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) گفت: با توجه به شرایط موجود و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، ما نیز باید همگام وهمسو با ستاد مرکزی، گام های متفاوتی رابرای جذب و ماندگاری اعضا در مراکزبرداریم.
محمد جواد محدی افزود: با برگزاری کارگاه های تخصصی درمراکزهم در جهت رشد وپویایی فعالیت ها و هم در بحث درآمد زایی بتوانیم رشد کمی وکیفی مطلوبی داشته باشیم.بی شک این نگرش نتیجه بخش نمی شودمگر باتلاش همه همکاران در مراکز و ستاد.
محمدی با اشاره به اینکه انشاالله شاهد حضور حداکثری کودکان ونوجوانان در مراکزباشیم عنوان داشت: برنامه ریزی دقیق و منسجم برای تشکیل کارگاه ها، ایجادفضایی صمیمی و وحدت بین همه همکاران، تعامل با سایر دستگاه های اجرایی، آموزشگاه ها و فرمانداری ها و تبلیغات خوب در بین خانواده ها از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود.
مدیرکل کانون لرستان اظهارداشت: زمان ثبت‌نام کارگاه های تخصصی کانون را ۵ تا ۱۵ تیر اعلام کرد وبیان داشت: شروع کارگاه های حضوری و مجازی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در 15 تیرماه خواهد بود
محمدی در ادامه به راه اندازی سامانه مرکزمجازی کانون اشاره کردو گفت: این سامانه شهریور سال جاری به‌صورت رسمی افتتاح و خدمات مختلفی از سوی این مرکز ارایه خواهد شد و فعالیت‌های تابستانی این سامانه شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکزاستانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ تیر با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی گفت: اعضای کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه ۸ فعالیت کتاب محوررایگان مانند معرفی ونقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای واقوام سرزمین، آشنایی با قرآن واحادیث، مهارت‌های خوب شنیدن وخوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند. همچنین با افزایش فعالیت‌ها وکارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی وتمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیرمجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.
 یادآوری می‌شود مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت درمراکز کانون ۵ تا ۱۵ تیر است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی kpf.ir و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری نیزمی‌توانند به مراکز کانون در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =