میزبانی انجمن سرود دختران کانون گیلان از ویژه‌برنامه «آهوانه‌ها»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را به‌همت و میزبانی انجمن مجازی سرود برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، نخستین تجربه برگزاری ویژه‌برنامه مجازی کانون استان گیلان، با «آهوانه‌ها» و دراولین روز از دهه کرامت رقم‌خود و اعضای انجمن سرود دختران این مجموعه‌ی فرهنگی میلاد حضرت‌معصومه(س) و روزدختر را با یک سبد فعالیت‌های خلاقانه جشن‌گرفتند.

برپایه این گزارش، طی اجرای این ویژه‌برنامه که با همراهی بیش از ۱۵۰عضوعضو انجمن سرود دختران صورت‌گرفت، مدیرکل کانون گیلان میلاد کریمه اهل‌بیت، حضرت‌ معصومه(س) و روز دختر را به تمامی دختران ایران اسلامی تبریک‌گفت و از برگزاری ویژه‌برنامه‌ «آهوانه‌ها» در این روز خجسته ابراز خرسندی‌کرد.

اسفندیارضیائی در ادامه سخنان خود به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی این روز فرخنده پرداخت و تقسیم شوق شادمانی و آشنایی با ارزش‌ها و کرامت‌های معصومین(ع) و درعین‌حال،  بهره‌گیری از مائده‌ی  آسمانی نیک‌اندیشی و خرد ورزی  را دست‌آورد این برنامه‌ها خواند.

این مدیرفرهنگی هم‌چنین، تجربه برگزاری نخستین ویژه‌برنامه مجازی کانون استان گیلان هم‌زمان با آغاز دهه کرامت را رخدادی مبارک توصیف‌کرد و خواستار ادامه‌یافتن این حرکت‌های سازنده شد.

معاون فرهنگی کانون استان گیلان نیز از دیگر حاضران این ویژه‌برنامه‌ بود که از جایگاه رفیع دختران در اسلام و از منظر پیامبر مهربانی‌ها برای حاضران سخن‌گفت.

ضیاء‌غیوری در تشریح سخنان خود به نقش‌آفرینی حضرت فاطمه(س) در مسایل اجتماعی و نزول سوره کوثر در شأن این بانوی برجسته پرداخت و  دختران را  نشانه‌ای از اهدای علم، قدرت و رحمت الهی به خانواده‌ها دانست .

توصیه به دختران برای الگوپذیری از عفت و پاک‌دامنی حضرت فاطمه(س) و ضرورت الگو قراردادن ایشان‌ به‌عنوان یک مادر نمونه، بخش پایانی معاون فرهنگی هنری کانون استان گیلان بود.

شعرخوانی، معرفی‌کتاب و خوانش متن ادبی از سوی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و هم چنین، اشتراک‌گذاری نماهنگ، احادیث و پویانمایی از سوی کارشناس هنری و هم‌چنین رابط انجمن سرود استان گیلان با محوریت میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز دختر، ازدیگر بخش‌های ویژه‌برنامه‌ی«آهوانه‌ها» بربستر فضای مجازی بود. 

معرفی کتاب مجازی

نمایش نماهنگ «ای دختر ایران سلام»
نمونه کلیپ اعضای انجمن سرود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =