اولین جشنواره بزرگ تولیدات‌ و محصولات فرهنگی، هنری ندای امید برگزار می شود

به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اولین جشنواره بزرگ تولیدات‌ و محصولات فرهنگی، هنری ندای امید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، به همت اداره مشاوره و سلامت روان معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج، کانون‌ پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان‌ و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره بزرگ تولیدات‌ و محصولات‌ فرهنگی _ هنری ندای امید  برگزار می شود.

این سازمان ها  قصد دارند جشنواره بزرگ تولید محصولات فرهنگی _ هنری را به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار کنند.

آگاه سازی و  بصیرت افزایی‌ عمومی‌ نسبت‌ به مواد مخدر، خانواده و اعتیاد، آسیب شناسی اعتیاد در حیطه نوجوانان و جوانان، نقش رسانه در پیشگیری از اعتیاد و خلاقیت ها و راهکار های مبارزه با مواد مخدر از محورهای اصلی جشنواره می باشد.

این جشنواره در دو بخش کودک و نوجوان‌ و بزرگسال برگزار می شود و به ۱۵ اثر برگزیده‌ در بخش کودکان و  ۲۰ اثر برگزیده‌ در بخش بزرگسالان‌جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد.

علاقه مندان می توانند از اول‌ تیرماه لغایت‌ ۲۰ تیرماه‌ ۱۳۹۹ آثار خود را که می تواند شامل : ( عکس، کاریکاتور، موشن گرافی، تولید کلیپ‌، انیمیشن، نقاشی، شعر و داستان کوتاه ) باشد؛ با ذکر نام و نام‌ خانوادگی، سن و شماره همراه به شماره واتساپ۰۹۳۰۴۱۰۰۵۶۱ یا آدرس ایمیل z.elahi۹۲۰@gmail.com ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =