نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

اعضای شورای فرهنگی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در تازه ترین نشست هم اندیشی به بررسی شیوه نامه جدید کانون و امکان سنجی گسترش خدمات به گروه سنی پایین تر از شش سال پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، سومین نشست شورای فرهنگی کانون استان پس از برگزاری چند نشست شورای کارشناسی ،برگزار شد .

در این نشست که با محور بررسی شیوه نامه جدید فرهنگی کانون و  همچنین امکان سنجی ارائه خدمات به گروه سنی نوزاد و نوپا و خردسال برگزار شد،اعضا ضمن شنیدن عملکرد ها به بیان پیشهاد های خود پرداختند. 

مدیر کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت:تمام برنامه های کانون استان از حوزه معاونت فرهنگی و شورای فرهنگی می گذرد بنابر این حضور در این شورا بسیار مهم است و از تمام اعضا ی حاضر در این نشست می خواهم که حضور فعال وپویایی داشته باشند و به راحتی نکته نظراتشان را بیان کنند.

کبری اخلاقی نیا تصریح کرد: در شرایط جدید کانون فعالیت های مجازی بیشتر از فعالیت های حضوری اهمیت دارند و رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشت و سلامت در فعالیت حضوری مهم است. 

وی  افزود:شروع فعالیت های کانون از پانزدهم  تیرماه  خواهد بود اما ثبت نام ما از اول تیر ماه چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری آغاز خواهد شد.

 وی همچنین به ظرفیت دنیای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر داشتن گروه مجازی در سطح مراکز استان نشان از پیشرفت کارهای کانون است و با آمدن فعالیت های مجازی به کانون فعالیت ها پر رنگ تر شد. 

گفتنی است در پایان این نشست ارتباط تصویری به صورت وبینار با مسوولان مراکز فرهنگی هنری استان برقرار و مصوبات نشست شورای فرهنگی به مراکز ابلاغ و در خصوص شیوه نامه جدید نظرخواهی گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =