دیدار مدیرکل کانون استان قزوین با فرماندار البرز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با هدف رایزنی برای تامین اعتبار برای مراکز فرهنگی و هنری البرز با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 5 تیر 1399، «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین با هدف رایزنی برای تامین اعتبار برای مراکز فرهنگی و هنری البرز با فرماندار این شهرستان «محمد نصیری» در دفتر وی دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل کانون با برشماری شماری از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون، خواستار توجه بیشتر به مراکز کانون برای ارتقا سطح عملکرد و خدمات رسانی بیشتر آنها شد.

فرماندار البرز پویایی مدیران شهرستانی را از عوامل اختصاص اعتبار به این دستگاه‌ها خواند و کانون را دارای پتانسیل بالا برای اثرگذاری در فرهنگ و هنر مخاطبان خود دانست.

وی واگذاری اختیارات کافی به مدیران شهرستانی را یکی از ابزارهای مهم جهت ایجاد انگیزه، نوآوری و خلاقیت آنها در بهبود عملکرد و هدف سازمان برشمرد و تاکید کرد:

در حوزه فعالیت‌های کانون اقدامات زیادی می تواند انجام شود و فرمانداری نیز این آمادگی را دارد تا در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همکاری و حمایت لازم را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =