ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی مراکز کانون استان کرمانشاه آغاز شد

ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به صورت مجازی و حضوری در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی از پنجم تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، ثبت‌نام کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی به دو صورت حضوری و مجازی و در همه مراکز کانون این استان آغاز شده است.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، ضمن اعلام این خبر گفت: طبق شیوه‌نامه ارسالی از سوی معاونت محترم فرهنگی کانون کشور و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا، از تاریخ پنجم تیرماه ۱۳۹۹ کار ثبت نام کودکان‌ونوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آغاز شده است و این فرآیند تا ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

فتاحی همچنین افزود: بخشی از فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی پایگاه کانون مجازی به فضای وب منتقل می‌شود.

او افزود: بر این اساس فاز نخست سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir از روز ۵ تیر ۱۳۹۹ به‌صورت آزمایشی فعال شده تا علاقه‌مندان بتوانند از دو سطح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به‌شکل بدون زمان (آفلاین) و برخط (آنلاین) کانون استفاده کنند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این، معرفی انجمن‌های تخصصی و آخرین تولیدات و خدمات کانون و... بخشی از امکاناتی است که این سایت در اختیار کودکان و نوجوانان و همه کاربران علاقه‌مند قرار می‌دهد در عین حال به گفته‌ی مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون در آینده نزدیک بسیاری از فعالیت‌های مراکز کانون مانند امانت کتاب، فعالیت‌های آموزشی و... در این درگاه قابل مشاهده و بهره‌برداری خواهد بود.

بر همین اساس، محتوای تهیه شده بخش آفلاین در ۷ موضوع و ۲ سطح به صورت فیلم و در فصل‌ها و نشست‌های جداگانه با نظارت معاونت فرهنگی کانون بارگذاری می‌شود که در حال حاضر یک سطح آن قابل بهره‌برداری است. اما در بخش برخط (آنلاین)، محتوا تصویری است و استاد یا مربی آموزش‌دهنده به‌صورت زنده در بستر این سایت با مخاطبان گفت‌وگو می‌کند و این بخش کاملا تعاملی است و نیاز به نصب هیچ پیام‌رسان دیگری ندارد.

لازم به یادآوری است مراکز کانون پررش فکری کودکان و نوجوانان طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوه بیماری کرونا تعطیل بود اما مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های مجازی تلاش کردند ارتباط خود را با مخاطبان کانون همچنان حفظ کنند. اکنون قرار است ثبت‌نام حضوری و مجازی کانون با مراجعه به مراکز آن در سراسر کشور و سایت kpf.ir آغاز و پس از آن درهای این مراکز بار دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر روی کودکان و نوجوانان ایرانی باز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =