کد خبر: 297891
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
بازدید 387
مراسم پایانی جشنواره میراث ماندگار برگزار می‌شود

برگزیدگان نخستین جشنواره مجازی «لب‌زنی» و «نقاشی» روز قدس، میراث ماندگار اعلام می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، از ۳۰ کودک برگزیده نخستین جشنواره مجازی دابسمش و نقاشی«روز قدس، میراث ماندگار» دوشنبه  ۹ تیر ۹۹ در مراسم پایانی این مسابقه در سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر خواهد شد.

بنابر این خبر، جشنواره مجازی روز قدس، میراث ماندگار در دوبخش لب‌زنی(دابسمش) و نقاشی برای کودکان زیر ۱۲ سال با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و حدود دو هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

این درحالی است که، جوایز این مسابقه با همت اداره‌ کار و امور اجتماعی استان و همکاری کارخانه سیمان و شرکت مس شهید باهنر کرمان اهدا شده است.

لازم به ذکر است، بزرگداشت روز جهانی قدس، اعلام حمایت مردم غیور استان کرمان از مردم مظلوم فلسطین و حضور نمادین مردم سراسر استان در راهپیمایی روز جهانی قدس از اهداف این جشنواره بوده و داوری بخش نقاشی آن به عهده اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بخش دابسمش آن به عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است.

مراسم اختتامیه این جشنواره با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، با حداقل افراد و با دعوت از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =