صدای گرم کودکان و نوجوانان همدانی، بار دیگر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان، طنین‌انداز خواهد شد

مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان، بعد از وقفه‌ای سه ماهه و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی، فعالیت‌های خود را آغاز و از پنجم تیرماه، پذیرای حضور گرم کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون، از پنجم تیرماه ثبت‌نام خود را آغاز کرد. ضرابی‌زاده ضمن بیان این خبر افزود: بعداز وقفه‌ایی سه ماهه که در اثر شیوع ویروس کرونا رخ داده بود، بنابر هماهنگی‌های انجام شده با مراجع دارای صلاحیت، مراکز فرهنگی هنری استان همدان با رعایت کامل پروتکل بهداشتی ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت خود را از پنجم تیرماه آغاز کرده است و کارگاه‌ها نیز از ۱۵ تیرماه دایر خواهند بود. وی ضمن ابراز خرسندی از حضور گرم دوباره کودکان و نوجوانان افزود: استان همدان با ۲۸ مرکز ثابت و ۱۰ واحد سیار و سه واحد پستی و دو مرکز فراگیر، پذیرای کودکان و نوجوانان است.
 
مدیرکل کانون استان همدان اضافه کرد، عزیزان کودک و نوجوان می‌توانند طبق سلایق و گرایش‌های خود، با انتخاب کارگاه‌های مختلف و متنوعی از قبیل شعر و قصه، نوشتن خلاق، اریگامی، خوشنویسی، داستان‌نویسی، عروسک‌سازی و... ضمن مراجعه به سایت www.kpf.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
ضرابی‌زاده هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از بازگشایی مراکز، متقاضیان عضویت درکانون علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه می‌توانند از ۸ فعالیت کتاب‌محور رایگان مانند معرفی و بحث و نقد کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیایی و اقوام، سرزمین، آشنایی با احادیث و مهارت‌های خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن را استفاده کنند.
وی فعالیت‌های کارگاه‌های تابستانی را از ۴۴به ۶۲ فعالیت اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های متنوع و مختلفی از قبیل دوره‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن( حال خوش زندگی) تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، قصه‌گویی، عکاسی، چرتکه و ... بهره‌مند شوند.
گفتنی است‌ ضرابی‌زاده علاوه بر سفارش مکرر جهت رعایت پروتکل بهداشتی، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی کلیه مراکز استان قبل از پذیرش اعضا تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =