اولین وبینار مسئولان مراکز کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

نشست مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی صبح روز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این نشست مجازی که با حضور مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی سراسر استان به صورت آنلاین برگزار شد، مدیرکل کانون استان از اجرای دستورالعمل جدید کانون در خصوص فعالیت‌های تابستانی خبر داد.

زاهدی گفت: ثبت نام دوره های حضوری و مجازی کانون استان آذربایجان‌غربی از ۵ تیر ۱۳۹۹ آغاز شده و تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌خوب شنیدن و خوب گفتن دریافت می‌کنند.

مدیرکل کانون استان گفت: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه ‌مندان می‌توانند از دوره‌هایی مانند مهارت‌ ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید به نشانی kpf.ir و متقاضیان دوره‌های حضوری به مراکز کانون در سراسر استان مراجعه کنند.

در ادامه این جلسه زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مربیان کانون استان در تولید محتوای ویژه ایام شیوع ویروس کرونا، این ایام را فرصتی مناسب برای ظهور آثار خلاقانه مربیان مراکز سراسر استان و انعکاس این آثار از طریق فضای مجازی عنوان کرد.

وی گفت: آثار خلاقانه مربیان مراکز کانون سراسر استان، به منظور استفاده مخاطبان از طریق پرتال kpf.ir قابل دسترسی خواهد بود.

مجتبی سلمانی معاون اداری و مالی کانون استان نیز در این نشست، از تسریع و دقت در پاسخگویی به مکاتبات سازمانی توسط مسئولان مراکز کانون استان قدردانی و در خصوص مصرف بهینه انرژی و اقلام مصرفی مراکز توصیه‌های لازم را ارائه کرد. 

پرسش مسئولان مراکز کانون و پاسخ مسئولان ستاد کانون استان پایان بخش این وبینار ۲ ساعته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =