برگزاری نشست صمیمانه مدیرکل کانون استان تهران با مربیان هنری مراکز

مربیان هنری پاره وقت مراکز کانون استان تهران در نشستی صمیمانه  با مدیر کل کانون استان تهران به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان تهران در هفته اول تیر، تعدادی از مربیان پاره‌وقت هنری به نمایندگی از سایر مربیان پاره‌وقت کانون استان تهران در نشستی صمیمی به بیان دغدغه‌ها و مشکلات کاری خود پرداختند. در این نشست فاطمه تنهایی مدیرکل کانون استان تهران پس از شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌های مربیان با اشاره به نقش مهم مربیان هنری بر جذب کودکان و نوجوانان به مراکز گفت: از  دغدغه‌های مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون فرهنگی، معاون منابع انسانی و این‌جانب بهبود شرایط پرداخت  مربیان پاره‌وقت است.

وی با اشاره به آگاهی از نحوه محاسبه دستمزد همکاران پاره‌وقت و شرایط  آنان افزود: درصدد هستیم تا با کمک واحدهای اداری، مالی، فرهنگی و هنری دستورالعمل نحوه همکاری مربیان پاره‌وقت را تدوین و اجرایی کنیم تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌های همکاران پاره‌وقت در خصوص  درصد شهریه کلاس، مرخصی، مرخصی زایمان، هزینه ایاب و ذهاب  و دوری مکان سکونت به محیط کار را تا حد امکان مرتفع کنیم.

مدیرکل کانون استان  تهران گفت: با توجه به برگزاری کلاس‌ها به‌صورت آنلاین تصمیماتی در خصوص اینترنت  تعدادی از مربیان گرفته‌شده که به‌زودی اعلام می‌شود.

مدیرکل کانون استان تهران  تأکید کرد تمام ارتباطات کاری با استان و همکاران می‌بایست با استفاده از GMAIL  و بستری از غیر از پیام‌رسان واتس آپ باشد.

گفتنی ست در این نشست حسن صفدریان معاونت اداری مالی، مهرنوش قربانعلی معاونت فرهنگی و کارشناسان واحدهای ارزیابی عملکرد، اداری مالی و هنری حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =