کد خبر: 297908
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
دومین وبینار مسئولین مراکز استان هرمزگان برگزار شد

با حضور ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان دومین وبینار مسئولین مراکز با موضوع کارگاههای مجازی و حضوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛  روز شنبه ۷ تیرماه با حضور ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون و کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی دومین وبینار مسئولین مراکز با موضوع کارگاههای مجازی و حضوری برگزار شد.
در ابتدا این وبینار سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش با اشاره به فعالیت های مجازی مراکز گفت: با تمام تهدیدهای که بیماری کرونا به همراه آورد، فرصت های طلایی برای ما ایجاد کرد.
مدیر کل کانون با تقدیر از تلاش های مربیان و کارشناسان افزود: همکاران ما با بهره برداری از این موقعیت از این تهدید برای خود فرصت ساختند و به جامعه نشان دادند که کانون مانند همیشه در کنار بچه ها و خانواده هاست.
سلیمانی گفت: مربیان ما به بچه ها آموختند خوب ببینند و خوب بشنوند و از این رو در این مدت به پیام های بلندی دست یافتند.
سلیمانی با اشاره به تغییرات جدید  فعالیت کانون گفت: کانون نیازمند این تغییرات برای افزایش نشاط و امید در مراکز فرهنگی هنری است.
وی افزود: متقاضیان عضویت در مراکز کانون استان از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه ۸ فعالیت عمومی  کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند. سلیمانی با اشاره به افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌ها بهره مند شوند.
مدیر کل کانون با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از کلیه مربیان و کارشناسان خواست تا زمینه حضور اعضا در مراکز را فراهم سازند.
ناهید سلیمانی با تاکید بر اصل برنامه ریزی از مراکز خواست با ارتباط با بخش های مختلف کارشناسی از مشورت آنان بهره مند شوند.
وی با تاکید بر رعایت دقیق دستورالعمل ها از مراکز خواست تا قبل از هر اقدام مجوزهای لازم از اداره کل کسب شود.
در ادامه این وبینار کلیه کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی در رابطه با دستورالعمل های جدید پذیرش عضو و اجرا فعالیت ها و کارگاههای مراکز فرهنگی هنری ثابت  توضیحات لازم را دادند و به سئوالات مسئولین مراکز پاسخ گفتند.
یادآوری می‌شود مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون ۵ تا ۱۵ تیر است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی kpf.ir و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند به مراکز کانون در سراسر استان  مراجعه کنند.
در استان هرمزگان ۱۵ مرکز ثابت فرهنگی هنری با ۶۲ عنوان فعالیت همه روزه آماده ثبت نام متقاضیان برای شرکت در دوره های حضوری  عمومی و کارگاههای تخصصی می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =