معرفی سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی حکمی؛ خانم زهرا بابادی شلمزاری را به عنوان معاونت فرهنگی کانون استان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری جلسه معارفه معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  یکشنبه ۸ تیر با حضور مدیر کل استان و کارشناسان در سالن جلسات این اداره کل انجام شد.
در این جلسه فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تقدیر  و تشکر از تلاش و زحمات همکاران ستاد گفت: امیدوارم با توجه به تغییراتی که در سیستم در این زمان در حال انجام است  با همکاری و مودت بتوانیم اقدامات مناسب و خلاقانه ای برای کودکان و نوجوانان این استان به انجام برسانیم.

وی با تاکید بر نقش مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت و شکل‌گیری شخصیت افراد موفق گفت: بسیاری از این افراد عضو کانون بوده‌اند.

وی با اشاره به ایجاد فضای نشاط و امید، بر پیگیری دستور العمل‌ها و بخشنامه‌های ستادی و استانی تاکید کرد و خواستار آن شد تا؛ تعامل مناسب با سایر واحدها، تقویت و توسعه همکاری با دیگر دستگاه‌های همسو مورد اهتمام معاونت فرهنگی قرار گیرد.
 لازم به ذکر است زهرا بابادی شلمزاری سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان ، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات است و  ۱۶ سال است  در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشتغال دارد، وی تاکنون مسئول مرکز شلمزار بود و این مرکز از مراکز موفق استان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =