آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی کانون خراسان رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان خراسان رضوی، ثبت‌نام کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی به دو صورت حضوری و مجازی و در همه مراکز کانون این استان آغاز شده است.

ابراهیم زره ساز، مدیرکل کانون استان، ضمن اعلام این خبر گفت: طبق شیوه‌نامه ارسالی از سوی معاونت محترم فرهنگی کانون کشور و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا، از تاریخ پنجم تیرماه ۱۳۹۹ کار ثبت نام کودکان‌ونوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری استان آغاز شده است و این فرآیند تا ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کانون استان اضافه کرد، کودک و نوجوان می‌توانند با انتخاب کارگاه‌های مختلف و متنوعی از قبیل شعر و قصه، نوشتن خلاق، اریگامی، خوشنویسی، داستان‌نویسی، عروسک‌سازی و... ضمن مراجعه به سایت kpf.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

زره ساز هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از بازگشایی مراکز، متقاضیان عضویت درکانون علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه می‌توانند از ۸ فعالیت کتاب‌محور رایگان مانند معرفی و بحث و نقد کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیایی و اقوام، سرزمین، آشنایی با احادیث و مهارت‌های خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن را استفاده کنند.

وی فعالیت‌های کارگاه‌های تابستانی را ۶۲ فعالیت اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های متنوع و مختلفی از قبیل دوره‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن(حال خوش زندگی) تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، قصه‌گویی، عکاسی، چرتکه و ... بهره‌مند شوند.

گفتنی است: مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون ۵ تا ۱۵ تیر است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی kpf.ir و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند به مراکز کانون مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =