درخش اعضای کانون پرورش فکری در جشنواره «روز قدس، میراث ماندگار»

نام ۱۸ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بین برگزیدگان جشنواره مجازی لب‌زنی و نقاشی روز قدس اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اسامی ۳۰ برگزیده جشنواره« روز قدس، میراث ماندگار» ۹ تیر ۹۹ در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا علی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انجم‌شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مهدی بذرافشان معاون فرهنگی حوزه هنری استان برگزار شد اعلام و از برگزیدگان شهر کرمان به صورت حضوری تقدیر شد.

بنابر این خبر، در بخش دابسمش(لب‌زنی) سجاد کدخدایی از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۲ کرمان مقام سوم، سیدمحمدمهدی صابری از مرکز فرهنگی‌هنری کانون انار مقام پنجم، فاطمه‌بشرا پسنده از مرکز فرهنگی‌هنری کانون عنبرآباد مقام ششم، امیرحسین امیری از مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرچشمه مقام دوازدهم را کسب کردند.

همچنین در بخش نقاشی، مرجان مهرابیان و طاها صفا از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کرمان به ترتیب اول و دوم، کیمیا اسماعیلی از مرکز فرهنگی‌هنری کانون راور سوم، علی‌رضا پورامینایی و آتنا برفه از مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرچشمه، فاطمه طاهری و مبینا پورامینایی از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پاریز، لاله نعمتی، فاطمه محمدی، محمد حسن هاشمی و مونا نوری از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۲ کرمان، اسما اکبری از مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرچشمه، هستی اشرف زاده از مرکز فرهنگی‌هنری کانون بافت و منصوره افتخاری از مرکز فرهنگی‌هنری کانون زرند در بین برگزیدگان چهارم تا پانزدهم بودند.

این در حالی است که، جشنواره مجازی روز قدس، میراث ماندگار در دوبخش لب‌زنی(دابسمش) و نقاشی برای کودکان زیر ۱۲ سال با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و حدود دو هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

همچنین، جوایز این مسابقه با همت اداره‌ کار و رفاه اجتماعی استان و همکاری کارخانه سیمان و شرکت مس شهید باهنر کرمان اهدا شده است.

لازم به ذکر است، بزرگداشت روز جهانی قدس، اعلام حمایت مردم غیور استان کرمان از مردم مظلوم فلسطین و حضور نمادین مردم سراسر استان در راهپیمایی روز جهانی قدس از اهداف این جشنواره بوده و داوری بخش نقاشی آن به عهده اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بخش دابسمش آن به عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است.

مراسم اختتامیه این جشنواره با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، با حداقل افراد و با دعوت از برگزیدگان شهر کرمان در سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

اسامی کامل برگزیدگان جشنواره مجازی روز قدس، میراث ماندگار را می‌توانید اینجا مشاهده بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =