کد خبر: 297997
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
بازدید 174
ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد

ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از ۵ تیر ۱۳۹۹ آغاز شده، تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهدداشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کارگاه‌ها درجهت تحقق سیاست‌های جدید کانون  در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا، بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با هدف ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی اعضای فارسی‌زبان داخل و خارج ازکشورصورت‌می‌گیرد و علاقه‌مندان، افزون‌بر امکان شرکت حضوری در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این نهاد، از آموزش‌های برخط(آنلاین) استادان و صاحب نظران کانونی و غیرکانونی برخوردارمی‌شوند.

این مهم در کانون استان گیلان با برنامه‌ریزی‌، بررسی ظرفیت‌های استانی و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان به پیش‌رفت و گام نخست نیز با ثبت‌نام دوره‌های مجازی تابستانه از ۵ تیرماه ۱۳۹۹ آغازشد.

طی این حرکت هدف‌مند که تا ۱۵ تیرماه ادامه‌خواهدداشت، ۱۴ عنوان کارگاه آموزشی با هدایت کارشناسان و صاحب‌نظران کارآزموده این حوزه‌ها به مخاطبان پیشنهادشده و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در کارگاه‌های پیشنهادی، از این امکان مناسب آموزشی که به صورت مجازی(آنلاین) و طی ۱۰ جلسه صورت‌می‌گیرد، برخوردارشوند.

برهمین اساس «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی» با حضور شهربانو مشکبید حقیقی، «چگونه قصه بگوییم» از سوی تکتم عربان، «مهارت حال خوش زندگی(نوجوان خودباور)»، با حضورسیده‌هاجراکبری و «گویندگی» با هدایت سجاد قاضی، از جمله کارگاه‌های مجازی کانون گیلان است که برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزارمی‌شود.

صغری قامتی‌مقدم و هلاله حسن‌زاده نیز به تدریس درکارگاه‌های آموزش«مهارت‌های ارتباطی در فضای نوجوان» و «راز ناشناخته دنیای نجوم» خواهندپرداخت و  آموزش «بازیگری» و «سرود» نیز با حضور منیژه واحد قاضیانی برپامی‌شود.

کارگاه‌های مجازی آموزش «عکاسی»، «نمایشنامه‌نویسی»، «شعر»، «داستان‌نویسی» و «خوانش متون ادبی و گیلکی» نیز از دیگرکارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است که    باحضور و هدایت مریم‌حسینی‌کوهی، علیرضاپارسی، پونه‌نیکویی وآناهیتا آروان و رضا اکبرزاده برگزارمی‌شود.

یادآورمی‌شود، با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ به ۶۲ فعالیت،  علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایتwww.gilan.kpf.ir و ثبت‌نام از این فرصت مناسب بهره‌مندشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =