ثبت نام فعالیت های مجازی و حضوری کانون هم زمان تا 15 تیرماه

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با افزایش فعالیتهای فرهنگی، ادبی ، هنری از 44 به 62 فعالیت به صورت عمومی و تخصصی هم زمان به دو شکل مجازی و حضوری پذیرای کودکان ونوجوانان عزیز استان مرکزی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی جهانبخش قنبری مدیر کل کانون از آغاز ثبت نام فصل تازه ی فعالیت های مجازی و حضوری کانون استان خبرداد.براساس این گزارش   پنجم تا پانزدهم تیر ماه به عنوان زمان ثبت نام فعالیت های مجازی و حضوری استان اعلام شده و خانواده ها می توانند با رعایت نکات ایمنی و بهداشت به صورت مجازی یا حضوری بچه هایشان را ثبت نام کنند.

به گفته ی مدیر کل کانون استان  مرکزی به نقل از محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کشور :با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، مرحله نخست راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان و ایمن خانواده‌های ایرانی و همه فارسی‌زبانان دنیا از ۵ تیر ۱۳۹۹ رونمایی می‌شود.وی با اشاره به این‌که سامانه مرکز مجازی کانون شهریور سال جاری به‌صورت رسمی افتتاح و خدمات مختلفی از سوی این مرکز ارایه خواهد شد گفت: فعالیت‌های تابستانی این سامانه شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ تیر با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

علاقه‌مندان به استفاده از این درگاه باید ابتدا به نشانیkpf.ir و از طریق پیوند: «عضو کانون شوید» فرم‌ ثبت‌نام را پرکنند و به‌صورت رایگان عضو کانون مجازی شوند.در این فرم بخشی از اطلاعات شخصی کودکان و نوجوانان مانند نام و نام خانوادگی، کدملی و... کاربر دریافت می‌شود و پس از ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور علاوه بر نمایش در سایت به شماره همراه اعلام شده نیز پیامک خواهد شد.

فعالیت‌ها و کارگاه‌ها در دو سطح آفلاین و آن‌لاین ارایه می‌شود محتوای تهیه شده بخش آفلاین در ۷ موضوع و ۲ سطح به صورت فیلم و در فصل‌ها و نشست‌های جداگانه با نظارت معاونت فرهنگی کانون بارگذاری می‌شود که در حال حاضر یک سطح آن قابل بهره‌برداری است. اما در بخش برخط (آنلاین)، محتوا تصویری است و استاد یا مربی آموزش‌دهنده به‌صورت زنده در بستر این سایت با مخاطبان گفت‌وگو می‌کند و این بخش کاملا تعاملی است و نیاز به نصب هیچ پیام‌رسان دیگری ندارد

لازم به یادآوری است مراکز کانون پررش فکری کودکان و نوجوانان طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوه بیماری کرونا تعطیل بود اما مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های مجازی تلاش کردند ارتباط خود را با مخاطبان کانون همچنان حفظ کنند. اکنون قرار است از روز پنجم تیر ثبت‌نام حضوری و مجازی کانون با مراجعه به مراکز آن در سراسر کشور و سایت kpf.ir آغاز شود و پس از آن درهای این مراکز باردیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر روی کودکان و نوجوانان ایرانی باز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =