کد خبر: 298033
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
بازدید 223
نخستین وبینار کارشناسان و مربی مسئولان مراکز استان بوشهر

کانون پرورش فکری استان بوشهر در سال ۱۳۹۹ نخستین وبینار با حضور افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، سمیه رسولی مدیرکل استان، کارشناسان و مربی مسئولان مراکز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر، جلسه هم اندیشی این استان با حضور افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی،  سمیه رسولی مدیرکل استان، کارشناسان و مربی مسئولان مراکز  در تاریخ ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۹ با سه موضوع : اشتراک گذاری اهداف و برنامه ها، بررسی بازگشایی مراکز، شرایط عضویت و برگزاری کارگاه ها بصورت مجازی برگزار گردید.

در ابتدا  سمیه رسولی ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای کلیه همکاران به ارائه توضیحاتی درباره‌ی برگزاری کارگاه ها در شرایط حاضر پرداخت و بر رعایت پروتکل بهداشتی برای برگزاری کارگاه ها و بازگشایی مراکز تأکید کرد.

ایشان استفاده از ماسک را برای کلیه مراجعه کنندگان و مربیان الزامی دانست و گفت:« به وجود آوردن شرایط ضدعفونی کلیه سطوح در مراکز؛ضدعفونی محیط هرکارگاه پیش از ورود و پس از خروج اعضاء؛ قرار دادن مواد ضدعفونی دست در کنار درب ورودی؛استفاده اعضاء از وسایل شخصی؛رعایت فاصله گذاری مناسب بین اعضاء و همچنین تشکیل کارگاه ها با حداقل اعضاء بین ۵ تا ۱۰ نفر؛ از مسئولین محترم مراکز مورد انتظار است».

رسولی به کلیه مسئولین مراکز به خاطر رها نکردن بحث آموزش در شرایط کرونایی و استفاده از ظرفیت های مختلف برای برقراری ارتباط با اعضاء و ادامه‌ی دامنه آموزش ها خسته نباشید گفت و افزود: شرایط اشاعه‌ی ویروس کرونا شرایط سختی به ما اعمال کرد اما مربیان خوب٬ توانمند و تلاشگر کانون نشان دادند می توانند هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کنند و در پیک امید مجازی خوب درخشیدند.

سپس در ارتباطی که با افسون امینی مدیرکل آفرینش های فرهنگی برقرار شد ایشان بیان نمود: ضمن ابراز خرسندی از برقراری ارتباط و سخن گفتن با مربیان بوشهر آن ها را مورد خطاب قرار داده و آرزوی موفقیت کرده و با توجه به شرایط حاضر خواستار شد که در کارگاه های حضوری و مجازی مثل همیشه پر توان و موفق عمل کنند تا بتوانیم پتانسیل های بالای کانون پرورش فکری را در همه‌ی شرایط به عموم نشان دهیم و در تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان کشورمان موفق باشیم.

همچنین ایشان اعلام نمود چنانچه برای مربیان استان سوال و یا ابهامی در خصوص شروع به کار و بازگشایی مراکز و یا شیوه نامه ها وجود دارد اداره کل آفرینش های فرهنگی آمادگی لازم را در خصوص تشکیل جلسه ای مجزا برای پاسخگویی و کمک به رفع ابهامات دارد.

در ادامه کارشناسان مسئول و کارشناسان اداره کل به صورت مجزا به بیان نکات و نظرات پرداختند و باتوجه به مسئولیت های خود برنامه های سال جاری را ارائه داده و انتظارات را یادآور شدند. در این جلسه به صورت کامل و مبسوط به تشریح  شیوه‌نامه های اجرای فعالیت ها و کارگاه های مراکز فرهنگی هنری  و دستورالعمل پذیرش عضو پرداخته شد و  به پرسش ها و ابهامات مسئولان مراکز پاسخ داده شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =