کودکان هرمزگانی به شهدای هواپیمای مسافربری ادای احترام کردند

اعضای مراکز کانون فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با خلق آثار متنوع فرهنگی، هنری و ادبی یاد شهدای هواپیمای مسافربری شماره ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون هرمزگان  به همراه مربیان‌ روز ۱۲ تیر هم‌زمان در گروه‌های مجازی خود به اجرای برنامه‌های مختلف پرداختند و به شهدای هواپیمای مسافربری شماره ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۶۷ به دست ناو وینسنس آمریکا منفجر شد و سقوط کرد ادای احترام کردند.
بر اساس این گزارش شیرین جعفری عضو فعال مجتمع آفرینش بندرعباس با شرکت در کارگاه شعرخوانی مجازی دل‌نوشته‌ای با عنوان «پرواز تا خورشید» را به اشتراک گذاشت و در ادامه کارگاه آموزش ساخت هواپیمای کاغذی برگزار شد.
برپایی کارگاه‌های مجازی معرفی  وقایع و ایام، نقاشی، ساخت کلیپ و نماهنگ، خوانش شعر، ساخت هواپیما با دورریختنی‌ها، قصه‌گویی، مسابقه، دل‌نوشته‌ و متن ادبی با موضوع سقوط هواپیمای مسافربری شماره ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۷ به دست ناو وینسنس آمریکا از دیگر برنامه‌های مراکز کانون در سراسر استان هرمزگان بود.
گفتنی است پرواز ۶۵۵ هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران حامل ۲۹۰ نفر مسافر بود که در سال ۱۳۶۷ با حمله موشک از ناو جنگی وینسس امریکا منفجر و در خلیج فارس سقوط کرد و تمامی مسافران آن از جمله ۶۶ کودک مظلومانه به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =