ثبت نام در دوره های  مجازی کانون خراسان جنوبی تا ۱۹ تیر ماه تمدید شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان علاوه بر دوره های حضوری ، سیزده دوره تخصصی ویژه‌ی کودکان ونوجوانان استان پیش بینی کرده است و ثبت نام در این دوره ها تا ۱۹ تیر ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در خصوص دوره های مجازی کانون گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان استان پیش بینی کرده است.

حمیدی افزود: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، مراکز کانون در سطح استان با رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی از پنجم تیرماه پذیرای ثبت نام از کودکان نوجوانان متقاضی عضویت و شرکت در دوره های عمومی و تخصصی کانون در تابستان هستند که این روند از تا ۱۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در مراکز کانون استان اظهار داشت: کودکان ونوجوانان می توانند در بخش فعالیت عمومی‌به صورت رایگان و تنها با پرداخت حق عضویت سالانه و با پرداخت شهریه از فعالیت تخصصی در طول تابستان استفاده کنند.

مدیر کل کانون استان با تشریح دوره های تخصصی پیش‌بینی شده در استان ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی مجازی شامل«آموزش بازیگری»،«آموزش کارگردانی»،«بازیگری تکمیلی»،«نمایش نامه نویسی»،«آموزش خوشنویسی»،«کارگاه حال خوش زندگی»،«آشنایی با تعریف پژوهش،ابزارهای پژوهش ،چگونگی انجام پژوهش با روش تجربه و آزمایش»،«کارگاه سفال خلاقانه»،«آموزش روش‌های عکاسی»،«نقاشی خلاق با انواع تکنیک ها برای پرورش استعداد»،«آموزش نجوم مقدماتی»و آموزش گام به گام اوریگامی (کاغذ و تا) از مقدماتی تا پیشرفته  با استفاده از مربیان متخصص  ویژه رده های سنی مختلف  برنامه ریزی شده است که متقاضیان        می توانند با مراجعه به مراکز کانون در سطح استان یا از طریق آدرس اینترنتی www.khorasanj.kpf.ir نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.

گفتنی است در حال حاضر ۱۲ مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون در سطح استان پذیرای ثبت نام از علاقمندان در دورههای عمومی و تخصصی کانون هستند.  

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =