کارگاه‌های آنلاین کانون، کودکان و نوجوانان همه مناطق را تحت پوشش قرار می‌دهد

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های فرهنگی هنری آنلاین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تصریح کرد: این اداره کل همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری کارگاه‌های مجازی به صورت برخط (آنلاین) در موضوعات متنوع فرهنگی هنری و ادبی کرده است.

وی در عین حال افزود: تعدادی از اساتید و مربیان با تجربه و توانمند اجرای این کارگاه‌ها را برعهده دارند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کارگردانی فیلم و نمایش، بازیگری، نقاشی، خوشنویسی، اوریگامی، تذهیب نگارگری، مهارت‌های مثبت‌اندیشی، مهارت‌های پرورش خلاقیت سفال را از جمله موضوعاتی برشمرد که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بینش مهلت ثبت نام در این کارگاه‌ها را تا ۲۲ تیر ماه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه سایتkpf.ir  ضمن کسب اطلاعات بیشتر از عناوین و زمان برگزاری این دوره‌های آموزشی مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه در صورت عادی‌شدن شرایط به لحاظ شیوع کرونا، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه‌ریزی لازم را برای ارائه خدمات فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های حضوری به عمل آورده‌اند، تاکید کرد: یکی از ویژه‌گی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف کلانشهر تبریز و دیگر شهرهای استان است که پیش از این به دلیل پراکندگی جغرافیائی نا مناسب مراکز کانون به خدمات آن دسترسی نداشتند.

بینش در عین حال از خانواده‌ها درخواست به عضویت فرزندان خود در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی از خدمات و فعالیت‌های عمومی وکارگاه‌های تخصصی حضوری و مجازی به صورت آفلاین وآنلاین استفاده نمایند.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی تصریح کرد: به جز ثبت نام در کارگاه های آنلاین که از طریق مراجعه به سایت kpf.ir صورت می‌گیرد بقیه خدمات و برنامه‌ها با مراجعه به مراکز کانون و ثبت‌نام به صورت حضوری انجام می‌پذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =