کانون می‌تواند در حل مشکلات فرهنگی جامعه، به مسئولان کمک کند

فرماندار شهرستان بوانات ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این شهر گفت: کانون می‌تواند در حل مشکلات فرهنگی جامعه به مسئولان کمک کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، علی محمودی، فرماندار شهرستان بوانات و مجید جمالی‌طلب، معاون عمرانی او با حضور در مرکز و دیدار با مربیان کانون، پای صحبت مربیان نشست.

در ابتدای این دیدار، مربی‌مسوول مرکز بوانات با ارائه گزارشی از فعالیت‌های متنوع کانون، رسیدگی به نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان را از اولویت‌های مهم کانون عنوان کرد و در ادامه به بیان مسائل و مشکلات موجود در مرکز بوانات پرداخت و مهم‌ترین آنها را کمبود فضای آموزشی برای برگزاری فعالیت‌های تخصصی برشمرد و خواستار تخصیص اعتبار جهت رفع این مشکل شد.

فرماندار بوانات،  با بیان این نکته که کانون به عنوان پرورش‌دهنده‌ی کودکان و نوجوانان فرهنگ‌ساز و آینده‌ساز می‌تواند به مسئولان در حل مشکلات فرهنگی جامعه کمک کند گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های موجود برای رسیدگی بیشتر به امور کانون استفاده کنیم تا محیط مناسبی برای پرورش کودکان و وجوانان فراهم باشد. محمودی گفت: اعتبارات ۳درصد نفت و گاز در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است همراهی در بخش عمرانی و تامین تجهیزات لازم  هر نوع همکاری را با کانون خواهیم داشت.

او با معرفی خیرین شهرستان، از مربی‌مسوول مرکز خواست تا با ایجاد تعامل و فراهم کردن بستر مناسب برای بازدید و آشنایی بیشتر آنان با کانون، برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند.

مرکز فرهنگی هنری بوانات در سال ۱۳۶۴ تأسیس و ساختمان جدید این مرکز در سال ۱۳۸۲ به بهره‌برداری رسیده است. این مرکز در حال حاضر با دارا بودن ۱۴۵۰۰ جلد کتاب مشغول خدمت‌رسانی به بیش از ۱۳۰۰ کودک و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =