‏ کانون در بدبینانه‌ترین شرایط هم می‌تواند فعالیت‌های خوبی داشته باشد

مدیرکل کانون استان همدان به همراه معاون اداری مالی و کارشناس حراست کانون با حضور در دفتر کار فرماندار نهاوند، با وی به گفت‌وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون اداری‌مالی، کارشناس حراست و مربی مسئول مرکز ۱ کانون نهاوند، با مراد ناصری دیدار کرد.
 ‏ در این دیدار فرماندار نهاوند، ضمن خیرمقدم به مدیرکل کانون و همراهان، در خصوص شرایط پیش‌آمده در کشور و شیوع ویروس کرونا و مسائل و مشکلات ناشی از این امر سخنانی را ایراد کرد و گفت: کانون در همه مواقع در بدبینانه‌ترین شرایط هم می‌تواند فعالیت‌های خوبی برای کودکان و نوجوانان داشته باشد.
 ‏ وی از آشنایی خود با کانون سخن به میان آورد و افزود: آشنایی من با کانون برمی‌گردد به زمانی که در استان ایلام  همسایه‌ی کانون بودم و به همین علت از نزدیک با فعالیت‌های کانون آشنا شدم و به خوبی کانون را می‌شناسم‌.
 ‏ ناصری تاکید کرد تا حد توان نسبت به حل مشکلات مراکز کانون نهاوند تلاش خواهد کرد.
 ‏ در ادامه بهناز ضرابی‌زاده به تشریح فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی کانون به دو صورت مجازی و حضوری پرداخت و گفت: دوران کرونا نه تنها دوران پرتنش و سختی است بلکه محدودیت‌های فراوانی نیز برای همگان رقم زده ولی با این حال مربیان توانمند ما توانستند، در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بیشتر از گذشته بدرخشند.
 ‏ وی هم‌چنین از کمبودها و مشکلات مراکز فرهنگی‌هنری نهاوند سخن به میان آورد و نسبت به تعمیر و تجهیز سالن سینمای مرکزی شماره ۱ نهاوند تاکید کرد.
 ‏ سپس معاون امور اداری‌مالی کانون، در خصوص اعتبارات تخصیص‌یافته در سال‌های گذشته توضیحاتی را بیان کرد و به ضرورت توجه هرچه بیشتر فرمانداری نهاوند نسبت به اختصاص اعتبار سال جدید تاکید کرد.
 ‏ در پایان این دیدار مراد ناصری اعلام کرد در اسرع وقت از مراکز کانون نهاوند بازدید و از نزدیک در جریان امور و مشکلات این مراکز قرار خواهد گرفت.
 ‏گفتنی است، ضرابی‌زاده پس از این گفتگو از مراکز یک و دو نهاوند بازدید و پیشنهادهایی را مبنی بر بهترشدن فضا و فعالیت‌های انجام شده بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =