مربیان کانون پرورش فکری کردستان یک هزار و ۸۳۳ اثر فرهنگی تولید کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: مربیان این استان برای جلب مشارکت اعضای در پویش در خانه بمانیم و مهار ویروس کرونا، یک هزار و ۸۳۳ اثر فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فضای مجازی تولید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی در سخنانی اظهار داشت: این آثار در قالب طرح پیک امید در فضای مجازی تولید شده و تاکنون ۲۴۶ مورد از این آثار به معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای بارگذاری در تارنمای پیک امید این کانون ارسال شده است.

وی اضافه کرد: آثار تولید شده شامل ۴۹۴ مورد شعر و ادبیات، ۴۱ قطعه عکس، ۲۷ مورد انیمیشن و فیلم، ۳۸۹ اثر هنرهای تجسمی، ۴۷ اثر هنرهای نمایشی، پنج مورد سرود، ۱۳۸ مورد بازی و سرگرمی، ۴۶۱ اثر کاردستی و اریگامی و ۲۳۱ مورد قصه گویی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: آثار تایید شده برای بارگزاری در تارنمای پیک امید نیز شامل ۴۸ اثر قصه گویی صوتی، ۹۵ اثر کاردستی، ۲۵ اثر انیمیشن و فیلم، ۳۰ اثر هنرهای تجسمی، ۳۱ اثر شعر و ادبیات، ۲ مورد عکس، سه اثر هنرهای نمایشی، چهار مورد سرود، هشت مورد بازی و سرگرمی است.

وی با بیان اینکه هر اثری در سایت طرح پیک امید بارگذاری شود تمام جوامع هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از آن بهره‌مند می‌شوند افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ تن از مربیان اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی با دربرگیری جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرده‌اند.

شیخی با بیان اینکه در این طرح آموزش‌ها به جامعه هدف با خلاقیت‌های تصویری مربیان انجام می‌شود، گفت: اعضا می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.omid.kpf.ir و یا پرتال‌های کانون پرورش فکری در شبکه های مجازی از جمله اینیستاگرام مراجعه و نسبت به دریافت فایل‌های آموزشی مورد نظر خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =