ثبت‌نام کارگاههای غیرحضوری کانون پرورش فکری کردستان تمدید شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با اشاره به اینکه با رونمایی از فاز نخست مرکز مجازی ثبت نام کارگاههای حضوری و مجازی تابستان ۹۹ در استان از 5 تیر تا ۱۵ تیر آغاز شده بود اظهار داشت: به منظور جلب حداکثری اعضا ثبت نام در این دوره‌ها به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شیخی اظهار داشت: فیلم سازی، داستان نویسی، شعرسرایی، گام به گام تا اندیشه، نمایشنامه نویسی، ساخت عروسک نمایشی، عروسک گردانی، کارگردانی، نوشتن خلاق و بازی و سرگرمی از جمله کارگاههای برخط کانون استان کردستان می باشد که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت kpf.ir نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند.

وی گفت: این تمدید به‌دلیل شرایط و وضعیت متفاوت استان‌ها در شیوع بیماری کرونا و حجم قابل توجه متقاضیان حضور در این کارگاه‌ها صورت گرفته است و بر اساس آن، علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های مجازی استانی، می‌توانند تا پایان روز بیستم تیر ۱۳۹۹ در این کارگاهها ثبت نام کنند.

شیخی در سخنانی اضافه کرد: جبارشافعی زاده، سید یاسر هاشم زاده، سهیل مقیمی، ندا ربیعی، سهیلا ساعدپناه از مربیان مجرب کانون استان کردستان از مدرسان این کارگاههای هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =