کد خبر: 298144
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
عباس کیارستمی موضوع 12 جلسه کارگاه فیلم سازی کردستان بود

جلسات کارگاه فیلمسازی اعضا نوجوان مجتمع فرهنگی هنری سنندج از 1 الی 14 تیرماه 1399 به عباس کیا رستمی اختصاص داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این ویژه برنامه که به مناسبت زنده یاد عباس کیارستمی برگزار شد ، اعضا از روز اول تیر ماه به مناسبت زاد روز کیارستمی تا 14 تیرماه به مناسبت درگذشت وی طی 12 جلسه به صورت مجازی به بحث و گفتگو پرداختند.

بنابر این گزارش، طی 9 نشست هر روز یکی از فیلمهای کوتاه " نان و کوچه ، همسرایان ، رنگها ، زنگ تفریح ، دندان درد، دو راه حل برای یک مسئله ، منم می تونم ، به ترتیب یا بدون ترتیب ، راه حل یک "  به کارگردانی عباس کیارستمی که در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تولید شده است، در گروه مجازی کارگاه فیلمسازی به اشتراک گذاشت می شد و  اعضا بعد از دیدن فیلم ها به بحث و گفتگو در رابطه با آنها نشستند.

ایده فیلم روند داستانی فیلم، نماها، بازیگران،  مخاطب فیلم ها و .... از جمله مواردی بودند که در این جلسات به آن پرداخته شد.

همچنین در 3 نشست مجازی دیگر نیز اعضا،  فعالیتهای عباس کیارستمی در کانون پرورش فکری، خصوصیات فیلم های کیارستمی و سادگی و نماهای ماندگار، نقش و تاثیر کیارستمی و سینمای کانون بر سینمای ایران را بررسی کرده و مطالعاتی که در این زمینه داشتند را در گروه به اشتراک گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =