کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ایام تابستان با ۶۲ فعالیت متنوع در فضای مجازی و حقیقی به استقبال کودکان و نوجوانان خواهد رفت .

علیرضا نوری مدیر کل کانون استان زنجان خبر داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از سازمان های متولی اوقات فراغت و یکی از نهادهای مورد اعتماد خانواده ها در راستای اهداف سازمانی خود و در جهت غنی سازی اوقات فراغت ، با طرح ها و ایده های جدید به استقبال کودکان و نوجوانان استان می رود .

علیرضا نوری مدیر کل کانون استان زنجان خبر داد: 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از سازمان های  متولی اوقات فراغت و یکی از نهادهای مورد اعتماد خانواده ها در راستای اهداف سازمانی خود و در جهت غنی سازی اوقات فراغت ، با طرح ها و ایده های جدید به استقبال کودکان و نوجوانان استان می رود . 

 این مقام مسئول همچنین از آغاز ثبت نام  کارگاه های حضوری و مجازی کانون پرورش فکری از ۵ تیر ماه خبر دادو گفت: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال با حداقل ۱۲ هزار تومان می توانند  علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب ازفعالیت رایگان  کتاب محور  مانند  روخوانی کتاب - قصه گویی - بحث کتاب - معرفی مفاخر و سرزمین- قرآن و حدیث و ... استقاده نمایند . همچنین با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری  از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت مخاطبان  می‌توانند از کارگاه های تخصصی  نظیر مهارت های مثبت ( حال خوش زندگی )  ، نقاشی ، طراحی ، خوشنویسی ، موسیقی ، سفالگری ، کاردستی ( اوریگامی - ملیله کاغذی- دکوپاژ ) ،  نجوم ،  رباتیک ، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن،  پردازش متن)، عکاسی ، کارگاه خلاقیت ، مهندسی خلاقیت ، محاسبات ذهنی ( چرتکه ) ، گام به گام اندیشه ، و ...  بهره مند شوند .

 مدیر کل کانون استان با اشاره به دور جدید فعالیت های کانون استان از دهم تیر ماه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مراکز آغاز خواهد شد از خانواده ها و اعضای کودک و نوجوان خواست از خدمات فرهنگی و هنری و ادبی کانون استفاده نمایند . 

نوری با اشاره به اینکه  اجرای کارگاه های مجازی برای گروه های ارشد ( نوجوان- جوان - بزرگسال )  و اعضای انجمن های قصه گویی ، ادبی ، عکاسی ، سرود ، نمایش ، نجوم در فضای مجازی نیز برگزار میشود به خانواده ها توصیه کرد چون گذشته با ورود به نشانی kpf.ir  در این کلاسها ثبت نام نمایند . لازم بذکر است که این سایت در دسترس کلیه فارسی زبانان سراسر جهان قرار دارد که از خدمات کانون بهره مند هستند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =