تقدیر از دو شاعر و نویسنده حوزه کودک

در مراسم روز ادبیات کودک در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کانون،کارشناسان و اعضای انجمن ادبی نوجوان استان از دو شاعر و نویسنده برجسته تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، در مراسمی که مناسبت 18 تیرماه روز ادبیات کودک و نوجوان،به همت اداره کل استان در مرکز شماره دو بجنورد برگزار شد، از نوشین شعبانی و زهرا داوری، دو شاعر و نویسنده ادبیات کودک،تجلیل شد. 

در این نشست  فرهاد آقابیگی مدیر کل کانون استان با اشاره به اینکه کانون تلاش می کند تا با حمایت از شاعران ونویسندگان به غنای ادبیات کودک ونوجوان کمک کند از شاعران ونویسندگان خواست تا با  ارتباط دوسویه ودایمی با مجموعه کانون به رشد ادبیات کودک در استان کمک کنند. 
نوشین شعبانی دارای مدرک  کارشناسی علوم تربیتی و کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی و صاحب آثاری همچون "چمچمه خاله"،" ماشینی که خواندن و نوشتن آموخت" و "آفرین به دردونه دختر یکی یکدونه" است. 
زهرا داوری متولد هم دارای کارشناسی زبان وادبیات فارسی است و تالیفاتی چون یک قاچ هندوانه" ،"یک خانه خیلی قشنگ" و "باغ کبوتر مثل یک فرمانده" را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =