روز ادبیات کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

نشست کتاب‌خوان برتر اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی گرامی‌داشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری چابهار و حوزه‌ی سیستان برگزار شد.

در این دو ویژه‌برنامه، ابتدا محمدامین محمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار، با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری چابهار مهمان همکاران بود.

در این نشست با گرامی‌داشت یاد مهدی آذریزدی، رییس ارشاد چابهار از همکاران خواست با عادی شدن شرایط، حضور بیشتری در کتابخانه‌های روستایی داشته باشند و برخی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای کودکان روستاهای چابهار هم اجرا کنند.

برگزاری آموزش‌های مجازی کانون برای علاقه‌مندان و ارتباط بیشتر با خانواده‌ها از دیگر موردهایی بود که در نشست همکاران با محمدی مطرح شد.

در ویژه‌برنامه‌ی دیگری که در زابل برگزار شد، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل با دعوت از مربیان مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی زابل، و دیگر فرهنگ‌دوستان این شهرستان در خصوص ادبیات، به ویژه در حوزه‌ی کودک و نوجوان بحث و تبادل نظر شد و در ادامه از کتاب «چشمانت دو دانه خرما» رونمایی شد.

این کتاب مجموعه‌ای از آثار نویسندگان نوجوان حوزه‌ی سیستان است که اکثر نویسندگان آن عضو کانون هستند و به همت اداره فرهنگ و ارشاد زابل به چاپ رسیده است.

در پایان این مراسم از مربیان کانون پرورش فکری در سیستان، به جهت تلاش در جهت کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =