دومین نشست فصلی مربیان ادبی استان کردستان برگزار گردید

دومین نشست فصلی مربیان ادبی کانون استان کردستان در بستر فضای مجازی هجدهم تیرماه با گرامیداشت یاد مهدی آذر یزدی و حضور آن لاین مربیان ادبی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این نشست از دغدغه های همکاران در رابطه با نحوه ی اجرایی شدن شیوه نامه ی اجرای فعالیت های عمومی و تخصصی در بخش ادبی صحبت شده و به پرسش های همکاران در این زمینه پاسخ داده شد.

از دیگر موارد مطرح شده حفظ ارتباط با اعضا و تلاش در جهت هدفمندتر کردن فعالیت های ادبی با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع کرونا بود.

در این جلسه با اشاره به اختتامیه ی مهرواره از قلم تا اندیشه از تلاش همکاران در اجرای برنامه های ویژه در بستر فضای مجازی نام برده شد.

از جمله ی این موارد : اجرای ویژه برنامه وارثان خرد و اندیشه همزمان با گرامیداشت روز قلم با حضور مجازی شیروان یاری روزنامه نگار و فعال فرهنگی و با مشارکت اعضای مراکز سنندج , بیجار و مریوان،

برگزاری سومین جلسه انجمن داستان هور (ویژه ی اعضای مرتکز دهگلان.قروه و سریش آباد) به صورت مجازی با حضور دکتر سمیه آورند و نقد و بررسی آثار اعضا و پرداخت به موضوع فانتزی در داستان.

همچنین برگزاری چهاردهمین جلسه مجازی انجمن داستان رازاوه( ویژه ی اعضای مرکز شماره سه و مجتمع فرهنگی هنری سنندج) با حضور حسین قربان نزاده ونقد و بررسی آثار اعضا و پرداخت به موضوع پایان بندی در داستان.

بررگزاری ویژه برنامه جوانه های نوقلم با حضور مجازی جبار شافعی زاده و مشارکت اعضای مراکز سقز , دیواندره و صاحب.

برگزاری ویژه برنامه اگر ادبیات نبود با حضور مجازی تعدادی از نویسندگان و شاعران بومی و مشارکت اعضای مراکز صاحب و کامیاران.

گفتنی است این برنامه ها به تلاش ارزشمند مربیان ادبی به اجرا در آمده که در پایان نشست از آنها با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =