کد خبر: 298198
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
بازدید 367
‏ یک عکاس خوب یک کاشف است

دومین جلسه انجمن عکاسان نوجوان استان همدان با موضوع «دیدن» و با حضور سهراب خواجه‌نژاد، کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری استان خراسان رضوی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، انجمن عکاسان نوجوان استان همدان دومین جلسه خود را با حضور سهراب خواجه‌نژاد کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری استان خراسان رضوی برگزار کرد.
 در این جلسه که مامک یحیی‌پور رئیس گروه هنرهای تجسمی کشور، معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی استان، اعضا و  مربیان کارگاه‌های عکاسی حضور داشتند، سهراب خواجه‌نژاد به توضیح مطالب مربوطه پرداخت.
به گفته لیلاسادات خوانساری کارشناس هنری استان، مطالب ارائه شده در این جلسه به صورت ویدئو، صوت و متن توسط مدرس برای اعضا ارائه شد تا آن‌ها  به صورت عملی تمرین‌ها را انجام داده و در گروه به اشتراک بگذارند. 
 ‏خواجه‌نژاد در مورد ویژگی‌های یک عکاس خوب صحبت کرد و گفت: یک عکاس خوب یک کاشف است و کاشف در فضایی مثل خیابان راه می‌رود، تمام خیابان را جستجو می‌کند تا بالاخره به چیزی که می‌خواهد برسد.
 ‏ در ادامه، مامک یحیی‌پور رئیس گروه هنرهای تجسمی کشور ضمن تشکر از برگزاری این جلسه بیان داشت: گاه نوآوری در نگاه عکاس اتفاق می‌افتد و گاه در تکنیکی که برای عکاسی به کار می‌برد و اندیشه تازه‌ای را به بیننده منتقل می کند.
 ‏ وی افزود: دیدن و جستجو کردن موشکافانه بیشترین تاثیر را در بالا بردن سواد بصری ما دارد؛  پس خوب ببینیم و زیاد مطالعه کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =