روزی برای ادبیات کودک و نوجوان در مراکز کانون خراسان جنوبی

همزمان با ۱۸ تیرماه ۱۳۹۹ و نامگذاری این روز به عنوان روز ادبیات کودک و نوجوان مراکز کانون در سطح استان با اجرای ویژه برنامه های متنوعی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، همزمان با ۱۸ تیر ماه روز ادبیات کودک ونوجوان برنامه های متنوع ادبی به صورت حضوری و مجازی در مراکز کانون استان با حضور اعضا برگزار شد.

بر همین اساس اعضای مرکز شماره یک و فراگیر کانون با برگزاری ویژه برنامه «واژه های کودکی» با حضور فرشته شکوهیان، نویسنده و پژوهشگر و مربی فرهنگی کانون استان  یاد و خاطره مهدی آذر یزدی را گرامی داشتند.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان به عنوان میهمان ویژه این برنامه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارشناسان، مربیان و اعضای مراکز استان طی سخنانی از مهدی آذر یزدی به عنوان دوست بچه ها یاد کرد و روز ادبیات کودک و نوجوان را به اعضا و مربیان کانون تبریک گفت.

در ادامه ویدیوهایی با موضوع معرفی آذر یزدی و شاعران و نویسندگان حوزه کودک  نوجوان، تولیدی مراکز استان، به اشتراک گذاشته شد و اعضای حاضر از نظرات میهمان برنامه خانم شکوهیان در خصوص ادبیات کودک بهره‌مند شدند.

گفتنی است فضا سازی مراکز کانون و ارایه‌ی محتواهایی صوتی و تصویری در گروه‌های مجازی ، معرفی کتاب و معرفی شخصیت مهدی آذر یزدی و کارگاه داستان نویسی از دیگر برنامه‌های مراکز کانون استان در روز ادبیات کودک و نوجوان بود که به صورت حضوری و مجازی به مرحله اجرا درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =