کد خبر: 298250
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
بازدید 225
درآفرین واره عکس زمستان ۹۸ چه گذشت

نخستین آفرین واره انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، با عنوان "من و کتاب" با رقابت ۶۲۳ عکاس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، آفرین واره "من و کتاب" زمستان ۱۳۹۸ در دو بخش نوجوان و بزرگسال برگزار شد و ۶۲۳ عکاس شرکت کننده شامل ۶۳ بزرگسال با ۲۱۷ قطعه عکس و ۱۶۲ نوجوان با ۴۰۶ قطعه عکس از ۱۶ استان کشور در این آفرین واره شرکت داشتند. در کل از این تعداد شرکت کننده ۶۲۳ قطعه عکس مورد داوری قرار گرفت.

همچنین در هردو مقطع بزرگسال و نوجوان ۳ اثر برگزیده، ۵ اثر شایسته تقدیر و ۱۷ اثر در مقطع بزرگسالان و ۳۳ اثر در مقطع نوجوانان شایسته پذیرش در نمایشگاهی با همین عنوان شناخته و اعلام شد. درمجموع ۲۸ اثر از بزرگسالان و ۴۷ اثر از نوجوانان در نمایشگاه ارائه شد.

علیرضا کریمی صارمی"و "مامک یحیی پور"عهده دار داوری آفرین واره بودند. لازم به ذکر است اعضای استان تهران در این آفرین واره شرکت نموده و یک عضو شایسته تقدیر و ۵  عکس از اعضای مراکز به نمایشگاه راه پیدا نمودند.

اسامی برگزیدگان استان تهران در آفرین واره" من و کتاب"  بدین شرح است :فاطمه شفیعی مرکز ۱۵، زهرا نصرالله مرکز ۲۴، آتنا چراغی مرکز ۸، مهرشید رهبر مرکز ۱۶، مهدی حاج میرزا علی عضو انجمن عکاسی تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =