المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان برگزار می‌شود

انجمن فیلم‌سازان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آثار اعضای خود در چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران حاضر خواهد بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران هم‌زمان با سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش فراخوان چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران در دو بخش «ایده» و «فیلم کوتاه» به تازگی منتشر شده که بر اساس آن نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال (متولدان ۳۰ مرداد ۱۳۸۲ تا ۳۰ مرداد ۱۳۸۷) می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

براساس فراخوان منتشر شده، در بخش «ایده» هر شرکت‌کننده می‌تواند تا ۵ شهریور ۱۳۹۹ درنهایت دو اثر ارایه کند و در صورت تصویب، به فرآیند تولید وارد شود.

هم‌چنین در بخش «فیلم» صاحبان آثار می‌توانند در قالب داستانی، مستند یا پویانمایی اثر خود را که با دوربین معمولی یا تلفن همراه، تصویربرداری شده تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سایت festival.iyes.ir مراجعه و در بخش «چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان» فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره‌ها ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۶۰۸۴۸۱۶-۸۶۰۸۴۸۲۹ تماس بگیرند.

در چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان بنیاد سینمایی فارابی، انجمن سینمای جوانان ایران، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و شهرداری اصفهان مشارکت دارند و قرار است از ۲۷ مهر تا ۲ آبان سال جاری برگزار شود.

فراخوان چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =