کد خبر: 298265
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
بازدید 178
آغاز فعالیت کارگاه‌های مجازی کانون البرز

کارگاه‌های تخصصی برخط کانون البرز از روز یک‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کردند

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز،تابستان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، همگام با سایر مراکز کانون در کشور، بخشی از کارگاه‌های تخصصی خود را در زمینه‌های فرهنگی، هنری ، ادبی  و علمی در فضای مجازی و به صورت بر خط(آن‌لاین)  اجرا می‌کند.

 این کارگاه‌ها که ثبت‌نام آن از ۵ تیر ماه ۱۳۹۹ آغاز شده بود از یک‌شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹ خدمت‌رسانی خود به کودکان ونوجوانان را آغاز کرده و علاقه مندانی که قبلا در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند می توانند  با توجه به روز و ساعت اعلام شده در سامانه کانون مجازی استان، در جلسات آن‌لاین حضور یابند.

مدرسان در این ۳۶ کارگاه تخصصی  در نظر گرفته شده که تا کنون۴۰۰ نفر در آن ثبت نام کره اند،  در هشت جلسه در زمینه‌های مختلف از جمله  نقاشی، شعرسرایی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، کاردستی، بازی و سرگرمی،شعر و قصه،  فن بیان و گویندگی، فیلم‌سازی، مهارت های زندگی، عکاسی، نجوم و ...  آموزش‌هایی را به شرکت‌کنندگان گروه سنی ۴ تا ۲۲ سال ارائه خواهند داد.

لازم به توضیح است که کارشناسان فرهنگی، آموزش و پژوهش و فناوری اطلاعات کانون نیز به عنوان پشتیبان و جهت رفع معایب و اشکالات احتمالی در این کارگاههای مجازی حضور خواهند داشت . 

افرادی که قبلا در کارگاه‌ها ثبت نام کرده‌اند،  جهت آگاهی از چگونگی برگزاری کاگاه‌ها و نحوه ورود به کلاس به پایگاه کانون به نشانی ALBORZ.KPF.IR  مراجعه کرده و هرگونه مشکلی را از طریق لینک ALBORZ.KPF.IR/PR  و یا شماره ۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی ۱۲۱ و یا شماره مستقیم ۳۲۸۲۸۰۸۲ اطلاع دهند.

هم‌چنین سایر مخاطبان نیز می توانند  برای آگاهی از شرایط ثبت‌نام با شماره ۳۲۸۲۸۰۸۲ و یا ۳۲۸۲۰۹۰۹ داخلی ۱۲۱، روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =