ارائه خدمات فرهنگی و امانت کتاب در قالب عضویت فرزندان پرسنل بانک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:با انعقاد قرارداد کانون پرورش فکری با بانک تجارت امکان ارائه خدمات فرهنگی و امانت کتاب در قالب عضویت به فرزندان پرسنل فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با اشاره به ضرورت همکاری و انعقاد تفاهم نامه های برون سازمانی اظهار کرد: کانون پرورش فکری جهت رشد فعالیت های برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های کانون با هدف ترویج کتابخوانی و شناسایی و شکوفایی استعدادها در مسیر تحقق ارزش های ایرانی -اسلامی تفاهم نامه‌ای یا بانک تجارت منعقد کرد.

وی با اشاره به مفاد این قرارداد عنوان کرد:معرفی ظرفیت ها و امکانات کانون، ترغیب کارکنان برای استفاده از بسته های فرهنگی،هنری، ادبی و علمی، همکاری در اجرای فعالیت ها، برنامه ها، طرح ها و رویدادهای فرهنگی، افتتاح حساب های ارزی و ریالی برای مربیان و اعضای کانون از تعهدات بانک تجارت است.

قلمکاریان افزود: همچنین با انعقاد این قرارداد امکان فعال نمودن درگاه پرداخت بانک در وب سایت کانون جهت ثبت نام اینترنتی اعضا با ایجاد کد شناسه برای واریز کنندگان ایجاد می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص تعهدات کانون در این قرارداد تشریح کرد:ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی، امانت کتاب با عضویت فرزندان کارکنان، اجرای کارگاه های تخصصی به عنوان روش نوین در استعداد سنجی، برگزاری نشست های تخصصی برای والدین و برپایی جشن های مختلف از تعهدات کانون پرورش فکری است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =