برگزاری کارگاه های تخصصی ترویج کشاورزی و تبدیل فعالیت به مهارت در کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:با امضای تفاهم نامه ای میان کانون و جهاد کشاورزی کارگاههای تخصصی ترویج و تبدیل فعالیت به مهارت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،دکترسید محمد قلمکاریان با اعلام این خبر گفت:کانون پرورش فکری در نظر دارد تا با همکاری سازمان ها و با بهره گیری از ظرفیت های کانون و نهادهای مختلف، برای تحقق اهدافی چون ترویج کتابخوانی، اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی گام برداشته و با استفاده از تجربیات ناب و خلاق، تفاهم نامه ای منعقد کند.

وی با بیان این که در این قرارداد دو طرف متعهد به اجرای مفاد تفاهم نامه هستند، عنوان کرد:در این قرار داد کانون متعهد به مواردی چون ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در قالب عضویت فرزندان کارکنان، اجرای کارگاه های تخصصی و ترویج و تبدیل فعالیت ها به مهارت های موثر، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی و اجرای کارگاه های مهارت زندگی می شود.

قلمکاریان به تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: همکاری در احرای فعالیت ها و برنامه ها،معرفی ظرفیت ها و امکانات کانون و ترغیب کارکنان به استفاده از طرح های  فرهنگی، هنری و ادبی و همکاری در برگزاری رویدادهای مختلف از جمله مفاد این قرار داد است.

وی با اشاره به روش اجرایی شدن تفاهم نامه اظهار داشت:این مهم از طریق تشکیل کارگروه با هدف برگزاری برنامه های مشترک از جمله ترویج فرهنگ کتابخوانی، جشنواره ها و مهرواره ها صورت می گیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =