گزارش خبری صدای و سیمای مرکز خلیج فارس 
شروع دوره های برخط کانون استان هرمزگان

گزارش خبری فعالیت های تابستانه کانون پرورش فکری از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پخش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ ناهید سلیمانی احمدی در مصاحبه با بخش خبری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، از ویژه برنامه های تابستانه کانون خبر داد.
وی رویکرد این برنامه ها را توسعه عدالت آموزشی با هدف بهره مندی کودکان و نوجوانان از فعالیت های عمومی و کارگاههای تخصصی کانون اعلام کرد.
 سلیمانی گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت استان کلیه فعالیت ها به صورت مجازی ارائه می گردد.
مدیر کانون با اعلام شروع دوره های بر خط استانی افزود: از امروز کارگاههای آنلاین مهارت های مثبت  و نوشتن خلاق به شکل بر خط _آنلاین _ در استان در حال اجرا است.
مدیر کل کانون با اشاره به راه اندازی مرکز مجازی کانون پرورش فکری به آدرس kpf.ir اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای بهره مندی کودکان و نوجوانان استان از فعالیت های کانون وجود ندارد.  
وی گفت:خانواده های هرمزگانی می توانند با مراجعه به سایت مرکز مجازی kpf.ir  ضمن عضویت رایگان فرزندانشان از بسته های متنوع فعالیت های کانون دیدن نمایند.
مدیر کانون در همین رابطه افزود: مخاطبان ما می توانند با انتخاب کلاس های بدون محدودیت زمانی و یا برخط کشوری و استانی در دوره های مجازی ثبت نام کنند.
شایان ذکر است کودکان و نوجوانان استان به شکل بدون محدودیت زمانی، بر خط ملی و استانی از فعالیت های کانون بهره مند می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =