ضرورت رفع کمبود مدرس زبان در چهارمحال و بختیاری

نشست مدیر کل کانون با مدیر کانون زبان و کارکنان کانون زبان استان روز یکشنبه ۲۲ تیر ماه ۹۹ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چهارمحال و بختیاری در نشست  کارکنان کانون زبان ایران اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش  زبان و فراگیر بودن ان در دنیای امروز تعداد کمی از مردم استان از خدمات کانون زبان استفاده می‌کنند.


وی با تاکید بر اهمیت برطرف کردن کمبود مدرس  بیان کرد: خدمات کانون زبان باید در سراسر استان ارائه و گروه‌های مجازی برای برطرف شدن ایرادهای  کلاس‌های مجازی ایجاد شود.
وی افزود: نگرش دستورالعمل‌محور با نگاه به برنامه‌های تهران باید تغییر و رویکرد خلاقانه در نظر گرفته شود و حتی کار جدید به تهران ارائه شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:  وضعیت آموزش  زبان استان خوب نیست و باید فرهنگ‌سازی لازم برای یادگیری زبان در سنین کودکی و نوجوانی و تاثیرات مثبت این آموزش‌ها در آینده و روند زندگی فرزندان تقویت شود.

در این نشست همچنین محمد مردانی مدیر کانون زبان چهارمحال و بختیاری  گفت: طی شیوع کرونا، به واسطه برگزاری کلاس‌های آنلاین، و  اینترنت، هزینه ها افزایش چشمگیری  داشته است.
وی با اشاره به لزوم برگزاری هرچه بهتر دوره‌های تابستانه تشریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی، آموزشگاه‌های زبان نیز دچار مشکل شدند ولی کانون زبان با ایجاد سیستم آنلاین به کار خود ادامه داد.


مدیر کانون زبان چهارمحال وبختیاری اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جلسه های زیادی در راستای چگونگی روند کلاس‌ها برگزار شد، 

مردانی مطرح کرد: کار با سیستم آنلاین اقدامی جدید بود که بستر مخابراتی استان آمادگی لازم برای حجم زیاد تحولات را نداشت یا زبان‌آموزان در استفاده از پلتفرم دچار مشکل می‌شدند
یا از سیستم آنلاین برای آموزش استفاده نکرده بودند اما با همت همکاران در کانون زبان استان مشکلات به کمترین حد خود رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های حضوری به نصف تعداد کلاس‌های عادی رسیده و افزایش کلاس‌های مجازی اضافه کردن مدرس را می‌طلبد.
مردانی اضافه کرد: در شرایط کرونایی و خانه‌نشینی، امید بسیاری از مردم برای اموزش مفید به کانون زبان ایران است پس تلاش و هماهنگی همکاران در راستای ایجاد رضایت مخاطبان باید دو برابر شود.

وی با اشاره به اینکه در چالش‌ها انسان پخته‌تر می‌شود، ادامه داد: اگر   همدلی  همکاران و مدرسان نباشد در آموزش با وقفه روبرو می‌شویم.
 روح الله واحد مسئول حراست استان کانون  گفت: با توجه به اهمیت مسایل امنیتی، ضروری است نیروهای بخش خدمات کنترل همه‌جانبه‌ای نسبت به محیط مراکز داشته باشند. وی با قدردانی از همکاران در بخش‌های مختلف به ویژه در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: در راستای حفاظت از بهداشت اماکن و مراکز کانون زبان، ورود و خروج‌ افراد کنترل شود.
کانون زبان ایران در استان چهارمحال و بختیاری با تعداد ۵ مرکز اموزشی فعالیت دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =